استاندار مازندران خواستار شد

اعطای امتیاز فوق‌العاده حقوق برای معلمان در مناطق محروم

۱۳۸۹/۱۱/۲۸ - ۱۷:۰۴:۰۰
کد خبر: ۲۰۰۳۷
اعطای امتیاز فوق‌العاده حقوق برای معلمان در مناطق محروم
سیدعلی اکبر طاهایی با اشاره به نقش موثر تعلیم و تربیت در پرورش و رشد اجتماعی افراد جامعه، خواستار ساماندهی جدی نیروی انسانی آموزش و پرورش در مناطق محروم شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: مشکل عمده آموزش و پرورش، تامین نیروی انسانی در مناطق محروم بوده که باید برای آن چاره اندیشی اساسی صورت پذیرد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه امتیاز فوق العاده حقوق برای معلمان در مناطق محروم و صعب العبور مازندران باید در نظر گرفته شود، تصریح کرد: توجه به منزلت و جایگاه معلمی باید در جامعه پاس داشته شود.
 
طاهایی با بیان اینکه مازندران دارای ۱۵ شهرستان ساحلی است که معلمان این شهرستان ها را می توان از مزایای فوق العاده مرزی بهره مند کرد، یادآور شد: باید مسئولان تعلیم و تربیت استان به صورت کارشناسی نسبت به ارتقای این حکم برای معلمان اقدام کنند تا حقی از کسی ضایع نشود.
 
استاندار مازندران در ادامه با اشاره به نیاز برخی آحاد جامعه خصوصا جوانان به امکانات ویژه گفت: نباید معلولیت را محدودیت تلقی کرد.
 
طاهایی بیان داشت: توجه به مراکز استثنایی مازندران باید اولویت اساسی برنامه ریزان حوزه تعلیم و تربیت استان قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز