تقدیر استاندار مازندران از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس

۱۳۹۳/۰۵/۰۳ - ۲۱:۲۱:۴۲
کد خبر: ۲۰۶۵۷۳
تقدیر استاندار مازندران از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس
استاندار مازندران كه در راهپیمایی با شكوه روز قدس در ساری شركت كرده بود، گفت: راهپیمایی روز قدس، از یادگارهای ارزشمند امام خمینی (ره) و تجلی دوراندیشی حضرت امام بود.
به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران، ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران، كه در راهپیمایی با شكوه روز قدس در ساری شركت كرده بود در گفتگو با خبرنگاران گفت: راهپیمایی روز قدس، از یادگارهای ارزشمند امام خمینی (ره) و تجلی دوراندیشی حضرت امام است.
وی افزود: مردم ولایتمدار و فهیم  مازندران با حضور حماسی و پرشكوه خود در راهپیمایی روز قدس حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین به ویژه دفاع از مردم بی دفاع و مظلوم غزه اعلام کردند.
مقام عالی دولت در استان از سکوت نهادهای بین‌المللی در رابطه با مسئله فلسطین و جنایات اخیر در غزه انتقاد كرد و گفت: مجامع بین‌المللی باید جلوی حملات رژیم صهیونیستی را بگیرند و اجازه ندهند اسرائیل غاصب به جنایات خود و كشتار كودكان و زنان بی دفاع ادامه دهد.
وی راهپیمایی روز قدس را نماد و نشانگر انسجام و وحدت مسلمانان برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی دانست و تاكید كرد: حضور یکپارچه مردم كشور و مازندران در راهپیمایی روز قدس نمادی از وحدت مردم برای مبارزه با مستكبران است و همین وحدت و انسجام موجب یاس و ناامیدی دشمنان می شود.
استاندار مازندران از حضور بسیار چشمگیر مردم ولایتمدار مازندران با دهان روزه در راهپیمایی روز قدس تقدیر و تشكر کرد و گفت: مردم عزیز مازندران امروز نشان دادند همیشه همراه و همدل مردم مظلوم فلسطین هستند و آنان را تنها نخواهند گذاشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز