برای اولین بار صورت می‌گیرد

توزیع شیر در مدارس دوره متوسطه مازندران

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۳:۳۱:۰۰
کد خبر: ۲۳۱۳
توزیع شیر در مدارس دوره متوسطه مازندران
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: با صرفه‌جویی در اعتبارات تخصیصی توزیع شیر در مدارس، برای اولین ‌بار دانش آموزان پسر دوره متوسطه مازندران شیر می نوشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران به نقل از اداره روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، عبدالوحید فیاضی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: 460مدرسه پسرانه دوره متوسطه با 73هزار و 680دانش آموز از این طرح بهره‌مند می شوند.

وی گفت: علاوه بر این، 174هزار دانش آموز روستایی و 248هزار دانش آموز شهری در دوره های ابتدایی و راهنمایی پسرانه و دخترانه دولتی و غیر دولتی مراکز شبانه روزی کودکان بی سرپرست، مدارس استثنایی، استعداد درخشان، مهدهای تحت پوشش سازمان بهزستی و آموزش و پرورش در 70نوبت، 35میلیون پاکت شیر می‌نوشند.

وی تصریح کرد: مازندران تنها استانی است که 3سال متوالی با رعایت استاندارد مستقل شیر مدارس توانسته است این طرح را به درستی در مدارس استان اجرا کند.

فیاضی در پایان افزود: میزان اعتبار توزیع شیر در مازندران 52میلیارد ریال است و در اجرای این طرح 19شرکت لبنی پاستوریزه و 5شرکت لبنی استرلیزه برای توزیع شیر مدارس با اداره کل آموزش و پرورش همکاری می کنند.

نظر شما