فرماندار مركز مازندران:

هدفمندی یارانه‌ها به توسعه بخش کشاوزی کمک می‌کند

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۱۱:۳۷:۰۰
کد خبر: ۲۳۵۵
هدفمندی یارانه‌ها به توسعه بخش کشاوزی کمک می‌کند
زارعی با اشاره به اینکه اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها وضعیت کشاورزی استان را بهبود می‌بخشد، گفت: هدفمندكردن یارانه‌ها به نفع كشاورزان است و به توسعه بخش كشاورزی می‌انجامد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری، زارعی فرماندار مرکز مازندران در جلسه شورای كشاورزی شهرستان ساری به تعامل شایسته و درخور کشاورزان با طرح هدفمندسازی یارانه ها اشاره كرد و گفت: رفتار کشاورزان همزمان با اعلام اجرای مرحله اصلی قانون هدفمندی یارانه ها نشان داد كه آنها در اجرای قانون و اهمیت آن كاملاً آگاهانه و هوشیارانه عمل می كنند.

زارعی بر جایگاه كشاورزی در توسعه كشور و نقش هدفمندی یارانه‌ها در این زمینه تاكید کرد و گفت: كشاورزی در تعالی جایگاه جمهوری اسلامی نقش پر رنگی را ایفا می كند.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی امروز مقابل نظام استكبار ایستاده و این ایستادگی و خودکفایی در سایه توجه به بخش كشاورزی بوده است.

زارعی بیان داشت: واحد های صنفی برای دریافت سوخت مصرفی به دستگاه های دولتی كه برای این واحدها مجوز صادر كرده اند، مراجعه كنند.

فرماندار مركز مازندران افزود: پیشرفت‌های خوبی در حوزه كشاورزی به دست آمده است اما باید از ظرفیت‌های موجود برای رشد و توسعه این بخش استفاده كرد.

وی تاكید كرد: هدفمندسازی یارانه‌ها به نفع كشاورزان است و به توسعه بخش كشاورزی خواهد انجامید.

زارعی با بیان اینكه هدف اصلی قانون هدفمندسازی یارانه ها کمک به اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه است، گفت: قانون هدفمند سازی یارانه ها راهی است برای اصلاح و واقعی کردن قیمت کالاها و خدمات در یک فضای رقابتی و سالم که منجر به کاهش هزینه های تولید، ارتقای کیفیت محصولات، تأمین منابع برای سرمایه گذاری در بخش های تولیدی و ایجاد اشتغال، بالا بردن بهره وری، اصلاح الگوی مصرف، کاهش نابرابری و اجرای عدالت خواهد شد.

وی گفت: بخش کشاورزی در تحقق استقلال اقتصادی و اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها جایگاه بسیار با اهمیتی خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز