رییس اداره ایمنی اداره كل راه و ترابری استان مازندران خبرداد

تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ایمن سازی محور ساری-جویبار

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۱۸:۱۱:۰۰
کد خبر: ۲۳۹۹
تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ایمن سازی محور ساری-جویبار
فولادی از ایمن‌سازی محور ساری-جویبار با اجرای نصب گاردریل و انواع علایم به طول ۴كیلومتر با صرف اعتباری بالغ بر یك میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و ترابری استان مازندران، مهندس اسماعیل فولادی رییس اداره ایمنی راه‌ها و حریم این اداره كل، گفت: یكی از اهداف راه و ترابری استان ایمن سازی محورها برای تامین سلامت كاربران جاده ای است.

هم‌زمان با انجام عملیات چهار بانده کردن محور ساری-جویبار اقدامات ایمن سازی در این محور نیز در دستور كار اداره كل قرار گرفته است.

مهندس فولادی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینكه اكثر سوانح رانندگی در این محور از نوع تصادفات رخ به رخ بوده، بنابراین اداره كل برای ایمن سازی این محور، اقدام به جداسازی و تفكیك باند رفت و برگشت به طول ۲كیلومتر با اجرای نصب ۴كیلومتر گاردریل و اجرای خط كشی در حاشیه آن اقدام کرده است.

همچنین رییس اداره ایمنی و حریم راه‌های راه و ترابری استان به دیگر اقدامات انجام یافته توسط این اداره كل در محور ساری-جویبار اشاره کرد و افزود: نصب علایم مسیرنما بر روی گاردریل در طول مسیر، نصب چراغ های چشمك زن سه خانه در ابتدا و انتهای گاردریل و نصب مسیر نمای استوانه ای در پیشانی گاردریل از دیگر اقدامات انجام یافته توسط این اداره كل در محور ارتباطی ساری-جویبار است.

اداره كل راه و ترابری استان مازندران برای كاهش تعداد و شدت تصادفات و بالطبع كاهش خسارت‌های وارد شده، حذف نقاط حادثه خیز، جداسازی باندهای رفت و برگشت، نصب انواع علایم و تابلوهای ایمنی خط كشی، نصب گاردریل، نصب حفاظ های بتنی در پرتگاه‌ها، احداث دیوار ضامن، احداث دیوار حایل را به عنوان بخشی از اقدامات و فعالیت‌های ایمنی در سطح محورهای استان در دست اجرا دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز