رییس كمیته خدمات‌رسانی‌ ستاد تسهیلات سفر مازندران خبر داد

استقرار ۵۴۱ دستگاه خودرو امدادی در گردنه‌های مواصلاتی استان مازندران

۱۳۹۰/۰۱/۰۷ - ۱۳:۳۰:۰۰
کد خبر: ۳۱۱۵۹
استقرار ۵۴۱ دستگاه خودرو امدادی در گردنه‌های مواصلاتی استان مازندران
سید یونس حسینی گفت: یك هزار و 200 نفر مسافر از خدمات541 دستگاه خودروی امدادی شركت های ایران خودرو و سایپا در گردنه‌ های مواصلاتی استان مازندران بهره مند شده اند.
به گزارش خبرنگار برنا از مازندران، رییس كمیته خدمات رسانی و امور رفاهی ستاد تسهیلات سفر مازندران افزود: 884 اكیپ در طول محورهای اصلی و فرعی استان مستقر بوده تا خدمات رفاهی را به مسافران ارایه كنند.
 
حسینی از افزایش خدمات‌ دهی به گردشگران نوروزی از طریق حمل و نقل عمومی خبر داد و خاطر نشان كرد: تاكنون گزارشی در مورد عدم خدمات خوب به گردشگران نوروزی دریافت نشده است.

وی با اعلام اینكه مصرف بنزین و گازوئیل از 26 اسفند سال 89 تا پایان روز چهارم فروردین سال جاری بیش از 45 میلیون لیتر بوده اظهار داشت: 182 هزار و 156 سرویس برای جابه‌جایی مسافر در این مدت صورت گرفته است.

حسینی با اعلام استقبال خوب از گردشگران نوروزی كشور در مازندران تصریح كرد: تاكنون مشكل خاصی در خدمات ‌دهی به گردشگران از سوی شهرداری‌های مازندران گزارش نشده است.

وی تعداد بازرسی‌های انجام شده از صنوف را 6 هزار و 869 مورد اعلام و خاطرنشان كرد: از 546 تخلف كشف شده 488 پرونده تشكیل و به تعزیرات حكومتی ارسال شده است.

مدیركل امور شهری و شوراهای استانداری مازندران ترافیك را از مهم‌ ترین مشكلات گردشگران نوروزی كشور در مازندران اعلام و اظهار داشت: به دلیل تفاوت وضعیت آب و هوایی مازندران در عید سال 1390 با سال گذشته، تمهیدات گسترده‌ای در سطح شهرداری‌های مازندران اندیشه شده است.

حسینی بیشترین حجم ترافیك در شهرهای مازندران را مربوط به ساعت‌های 10 صبح تا‌ 14و 17 تا 20 ‌اعلام‌ و تصریح كرد: هماهنگی های لازم برای روان سازی و كنترل ترافیك در ساعات اعلام شده انجام شده است.

وی از همكاری خوب گردشگران در مدیریت زباله و پسماند تشكر كرد و افزود: تاكنون نسبت به سال گذشته 100 درصد همكاری را شاهد بوده ایم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز