امام جمعه ساری:

جهاد اقتصادی باید در زندگی نهادینه شود

۱۳۹۰/۰۱/۲۶ - ۱۸:۲۲:۰۰
کد خبر: ۳۶۵۸۴
جهاد اقتصادی باید در زندگی نهادینه شود
آیت‌الله طبرسی گفت: مردم و مسوولان باید جهاد اقتصادی را در زندگی و کشور نهادینه کنند.
به گزارش خبرنگار برنا از مازندران، آیت الله نورالله طبرسی در نماز جمعه این هفته ساری با تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش افزود: ارتش ایران علاوه بر قدرت نظامی بالا ، یک بینش توحیدی و معنوی بالایی نیز دارد که باعث موفقیت آن است.

وی با اشاره به اینکه ارتش ایران با مردم خود یگانه و متحد بوده و بیگانه نیست خاطر نشان کرد: مازندران در زمان جنگ 10 هزار و 400 شهید تقدیم انقلاب اسلامی و کشور کرده است که باعث افتخار و سربلندی استان است.

طبرسی با بیان اینکه تمام نیروهای انتظامی و نظامی در زمان جنگ به نوبه خود وظایف خود را بخوبی انجام داده اند اظهار داشت: در زمان حاضر نیز وظایف این نیروها سنگین تر است.

وی با اشاره به اینکه جهاد اقتصادی یک موضوع حیاتی و کلیدی برای کشور ایران است، تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف جهاد اقتصادی نیاز به تحول در تمام بخش های جامعه داریم.

خطیب جمعه ساری با بیان اینکه مشکلات و سرگردانی مردم در ادارات باید کمتر شود، خاطر نشان کرد: تحول در آموزش و پرورش از الویت ها است.

طبرسی با اشاره به اینکه باید فرزندان خود را باورمند و دین مدار تربیت کنیم، اظهار داشت: متاسفانه علی رغم تاکیدات رهبری هنوز علوم انسانی در دانشگاه ها به جایگاه واقعی خود نرسیده است.

وی با بیان اینکه دشمن وقتی نتوانست از راه سیاسی به به کشور ضربه بزند از راه اقتصادی وارد شده است، تصریح کرد: باید قناعت و صرفه جویی در زندگی را سرلوحه کارها قرار دهیم.

طبرسی با اشاره به اینکه باید ساز و کارها و برنامه های لازم جهت رسیدن به اهداف جهاد اقتصادی آماده و تدوین شوند خاطر نشان کرد: مسوولان باید شعار جهاد اقتصادی را به عمل تبدیل کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام ولایت فقیه را نشانه گرفته اند و باید همه مردم و مسولان حواسمان جمع باشد افزود: 77 هزار رسانه علیه شیعیان فعالیت می کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز