مدیركل آموزش و پرورش مازندران:

امنیت فرهنگی در اوقات فراغت باید رعایت شود

۱۳۹۰/۰۲/۲۹ - ۱۸:۴۶:۰۰
کد خبر: ۴۹۴۰۴
امنیت فرهنگی در اوقات فراغت باید رعایت شود
امیری گفت: امنیت فرهنگی دانش‌آموزان در اوقات فراغت باید جدی گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران، مدیر كل آموزش و پرورش مازندران در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: به علت كمبود فضای آموزشی مناسب برای اوقات فراغت دانش آموزان مجبور به استفاده از مكان‌های دیگر دستگاه‌ها هستیم.

محمد علی امیری با بیان اینكه اوقات فراغت برنامه سنگینی برای آموزش و پرورش است خاطرنشان كرد: فعالیت همه دستگاه های مربوطه را در بحث اوقات فراغت مطالبه می كنیم.

وی با اشاره به اینكه نظارت بر فضاهای آموزشی بسیار مهم است اظهار داشت: امیدواریم در امسال بتوانیم بیشترین تعداد دانش آموزان را برای اوقات فراغت داشته باشیم.

امیری با بیان اینكه 30 نفر از افرادی كه دارای مدرك دكتری هستند برای عضویت در اتاق فكر آموزش و پرورش مازندران شناسایی شده اند تصریح كرد: به‌زودی این اتاق فكر شروع به‌كار خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به اینكه با تصویب شورای آموزش و پرورش مازندران زبان محلی مازندرانی در كلاس‌های فوق برنامه تدریس خواهند شد خاطرنشان كرد: به‌زودی كتاب های مربوطه تدوین می شوند.

امیری با بیان اینكه در سال 89 از تعداد 450 هزار دانش آموز 104هزار نفر در كلاس های اوقات فراغت شركت کرده اند گفت: تعداد مراكز تحت پوشش كلاس‌های اوقات فراغت 813 پایگاه اوقات فراغت، 45كانون فرهنگی تربیتی، 30مدرسه تخصصی قرآن، 93كانون ورزشی و 645 مدرسه بوده اند.

وی با اشاره به اینكه از این تعداد دانش آموز 56 هزار و 294 دختر در 117 هزار و 840 نفر كلاس و 48 هزار و 159 نفر پسر در 113 هزار و 682 نفر كلاس بوده اند خاطرنشان كرد: در سال قبل، رشد 23درصدی را در تحت پوشش قرار دادن اوقات فراغت نسبت به سال 88 شاهد بوده ایم.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز