برای رفع مشكلات واحدهای مستقر در شهرك‌های صنعتی مازندران صورت گرفت؛

تخصیص ۳۸هزارمیلیون ریال كمك‌ فنی اعتباری به واحدهای صنعتی

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۷:۲۹:۰۰
کد خبر: ۵۳۹
تخصیص ۳۸هزارمیلیون ریال كمك‌ فنی اعتباری به واحدهای صنعتی
برای رفع مشكلات واحدهای مستقر در شهرك‌های صنعتی مازندران، مبلغ 37هزار و 900میلیون ریال كمك‌ فنی اعتباری به واحدهای صنعتی اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران به نقل از روابط عمومی شركت شهرك‌های صنعتی مازندران، ابراهیم گوهردهی مدیرعامل شركت شهرك‌هـای صنعتی مازندران گفت: تاكنون 29 واحد صنعتی برای دریافت مبلغ 37هزار و 900میلیون ریال به بانك‌های عامل استان معرفی شده اند كه برای 7واحد صنعتی مبلغ 12هزار و200میلیون ریال تسهیلات، تصویب شد و طرح‌های مابقی واحدها نیز در بانك‌های استان در دست بررسی است.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه های حمایتی گسترده دولت در بخش صنایع كوچك، شركت شهرك‌های صنعتی مازندران، آن دسته از واحدهای صنعتی كه دارای توجیهات فنی اقتصادی باشند را برای دریافت كمك‌های فنی اعتباری به بانك‌ها معرفی می کند.

گوهردهی با اعلام اینكه این تسهیلات به درخواست‌هایی از قبیل؛ سرمایه در گردش، بازسازی، نوسازی، تهیه تجهیزات، خرید ماشین آلات و طرح‌های توسعه ای تعلق می‌گیرد، گفت: شركت شهرك‌های صنعتی مازندران این آمادگی را دارد تا با دریافت تقاضای واحدهای صنعتی مستقر در شهرك‌های صنعتی استان و بررسی آن، درصورت دارا بودن شرایط یادشده، اینگونه واحدها را برای دریافت تسهیلات به بانك‌های عامل معرفی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز