جانبازی دیگر از مازندران به دیدار معبود شتافت

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۲۰:۴۶:۰۰
کد خبر: ۵۵۸
جانبازی دیگر از مازندران به دیدار معبود شتافت
پیكر پاك جانباز سید موسی ركابی در جوار برادرانش، سیدین شهیدین رضا و باقر آرام گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران، سید موسی ركابی از کارمندان شیلات استان مازندران جانباز و یادگار هشت سال دفاع مقدس بر اثر جراحات ناشی از عوارض گازهای شیمایی و پس از تحمل سال ها رنج و درد به معبود خویش پیوست و خانواده، دوستداران و همكاران شیلاتی خود را در غم و ماتم فرو برد.

وی از جهادگران مازندران بود كه در جهاد استان مسوولیت حراست و ریاست گزینش را داشت و سال ها مدیر مركز تكثیر و پرورش ماهیان سردآبی شهید باهنر كلاردشت شهید رجائی ساری بوده و تا هنگام شهادت در مسوولیت اداره شیلات ساری به خدمتگزاری مشغول بود.

این سفرکرده شیلاتی ظهر روز جمعه سوم دی ماه سال جاری پس از انجام سه مرحله عمل جراحی دشوار در محل بیمارستان شفای ساری به دیار باقی شتافت و به سوی دو برادر شهیدش سیدین شهیدین، شهیدان رضا و باقر ركابی پر كشید.

پیكر پاك وی بر دوش یاران، جهادگران، رزمندگان، جانبازان، آزادگان و همكاران شیلاتی اش با حضور معاون سیاسی – امینی استاندار مازنداران، رئیس سازمان جهاد كشاورزی مازندران، مدیركل شیلات استان، معاونان، مدیران و پرسنل شیلات مازندران، ادارات مستقل، مراكز تكثیر و پرورش ماهی استان و مردم سلحشور و شهید پرور مازندران به ویژه شهرستان ساری تشییع شد و در گلزار شهدای روستای دولت آباد آرام گرفت.

مراسم بزرگداشت سومین روز ارتحال سیدموسی ركابی روز دوشنبه مورخ 6 دی ماه ساعت 13 لغایت 16 در مسجد ابوالفضل العباس(ع) روستای دولت آباد از توابع شهرستان ساری از طرف خانواده، شیلات مازندران، جهاد كشاورزی استان و سایر ارگان های استان مازندران برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز