جام قهرمانی کشتی شهید هاشمی‌نژاد به بهشهر رسید

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۲۱:۵۵:۰۰
کد خبر: ۵۷۴
جام قهرمانی کشتی شهید هاشمی‌نژاد به بهشهر رسید
بهشهر جام قهرمانی هشتمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی‌نژاد را بالای سر برد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران و به نقل از روابط عمومی اداره تربیت بدنی شهرستان بهشهر در پایان رقابت های دو روزه هشتمین دوره مسابقات جام شهید سید عبدالکریم هاشمی نژاد، بهشهر که با دو تیم متشکل از 53کشتی گیر در مسابقات شرکت داشت، قهرمانی این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص داد.

طبق جدول نهایی هیأت کشتی مازندران، در رقابت های کشتی جام شهید هاشمی نژاد که دوم و سوم دی ماه در سالن شهید هاشمی نژاد بهشهر برگزار شد، بهشهر با 76امتیاز توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

تهران با 42امتیاز دوم و گرجستان با 31 امتیاز سوم شد.

همچنین تیم جوانان مازندران با 27، دخانیات با 26و بنیاد شهید مازندران با 21امتیاز در جایگاه های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

در این دوره از رقابت ها 23تیم داخلی و خارجی دعوت شده بودند که 19تیم از 17استان کشور و دو تیم خارجی در مسابقات شرکت کردند.

این تیم ها شامل جمهوری ارمنستان، جمهوری گرجستان، بنیاد شهید مازندران، دخانیات کشور، نوجوانان مازندران، بهشهر1 و بهشهر2، تهران، توابع تهران، گیلان، گلستان، همدان، خراسان شمالی، جوانان مازندران، کردستان، خوزستان، کرج و کرمانشاه بودند.

هشتمین دوره مسابقات کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد در رده جوانان برگزار شد و طی دو روز پایان هفته یعنی دوم و سوم دی 202کشتی گیر طی 7دوره و با انجام 213کشتی با هم به رقابت پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز