نماینده مردم ساری در مجلس

فاصله گرفتن از رهبری مورد قبول هیچ کس نیست

۱۳۹۰/۰۵/۲۱ - ۲۰:۱۴:۱۱
کد خبر: ۷۰۱۳۰
فاصله گرفتن از رهبری مورد قبول هیچ کس نیست
رمضان شجاعی گفت: هر كسی و در هر جایگاهی بخواهد از رهبری فاصله بگیرد مورد قبول مردم و مسوولان نخواهد بود.
به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در سخنان پیش از خطبه ها ی نماز جمعه ساری افزود:مبانی من مبانی اصولگرایی و ولایتمداری یعنی تبعیت از رهبری می باشد.

رمضان‌شجاعی با بیان اینكه احساس کرده ام جریان انحرافی به رییس جمهور و خدمات او صدمه میزند خاطرنشان كرد: در این مورد با رییس جمهور صحبت نموده ام.

شجاعی با اشاره به اینكه شاخص های سال جهاد اقتصادی در دو بخش ایجاد اشتغال و تولید در كشور تعریف شده و می شود اظهار داشت: باید در این دو بخش به معنای واقعی جهاد و فعالیت کنیم.

وی با بیان اینكه نیابد این نامگذاری در حد شعار باقی بماند تصریح كرد: تمام دستگاه ها باید در این زمینه فعالیت واقعی و جهادی خود را انجام دهند.

شجاعی با اشاره به اینكه ریل گذاری و زمینه سازی برای انجام فعالیت های قوه مجریه وظیفه مجلس شورای اسلامی است خاطرنشان كرد: خوشبختانه مجمع نمایندگان مازندران در دوره هشتم توانسته نقش خود را بخوبی ایفا كند.

وی با بیان اینكه با پیگیری های انجام شده توسط نمایندگان مردم مازندران در مجلس، سازمان توسعه و عمران سواحل زیر نظر وزیر كشور شكل گرفته است تصریح كرد: اعتبارات لازم برای این سازمان در نظر گرفته شده كه باید وزیر كشور در این زمینه جدیت بیشتری داشته باشد.

شجاعی با اشاره به اینكه پیشنهاد فروش ساختمان ها و ویلا های بلا استفاده در سواحل شمال و تخصیص منابع آنها برای بهسازی و ساماندهی سواحل تصویب شده افزود: امیدواریم این كارها هر چه زودتر عملی شود.

وی با بیان اینكه دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه بین مسوولان و به خصوص نمایندگان می باشند تصریح کرد: رفع محدویت احداث صنایع در مازندران در حد حرف و مصوبه باقی مانده بود كه با پیگیری های انجام شده و احداث چند كارخانه و شركت مانند سایپا و پالایشگاه عملا این مشكل برطرف شده است.

نایب رییس كمیسیون فرهنگی مجلس همچنین با اشاره به اینكه رییس جمهور دستور بهره برداری و افتتاح از فاز اول سایت شركت سایپا در ساری در بهمن ماه 90 را صادر كرده است اظهار داشت: با راه اندازی و بهره برداری پالایشگاه ساری نیز اشتغالزایی بسیار خوبی صورت می گیرد.

شجاعی همچنین با بیان اینكه 90 درصد مراجعه كنندگان به ما مشكل شغل دارند تصریح كرد:باید هر چه زودتر پروژه های برنامه ریزی شده مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینكه خشكسالی یكی از دغدغه های اصلی كشاورزان است افزود:امسال میوه هلوی كشاورزان نیز در دست آنها باقی مانده كه متاسفانه وزارت جهاد كشاورزی در این زمینه تاكنون اقدامی نكرده است.

شجاعی با بیان اینكه مشكل 17 ساله كمربندی ساری هنوز باقی مانده است خاطر نشان كرد:وزیر راه در بازدید از این پرو‍ژه اعتباراتی را اختصاص داده است كه امیدواریم بزودی مورد بهره برداری قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینكه بحث كمربندی سه راه جویبار و پل مرحوم داراب از دیگر پرو‍ژه های در دست پیگیری می باشد اظهار داشت: مجوز احداث و راه اندازی دانشگاه مازندران و دانشگاه جامع علمی كاربری در ساری گرفته شده است.

شجاعی با اعلام رضایت از مسوولان دانشگاه آزاد ساری به علت فعالیت چشمگیر آنها تصریح كرد: هشت میلیارد تومان نیز برای توسعه دانشگاه پیام نور مازندران اعتبار دریافت شده است.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه احداث چندین بیمارستان در ساری ، راه اندازی مركز سرطان شناسی در بیمارستان امام(ره) ساری، احداث مركز بزرگ فرهنگی هنری مرحوم كردان و آوردن تیم صنعت فوتبال صنعت ساری از دیگر اقدامات انجام شده و در دست پیگیری می باشد خاطر نشان كرد:ایجاد شهرهای جدید از دیگر اقدامات خوب نمایندگان ساری در این دوره بوده است.

شجاعی با اشاره به اینكه از استاندار مازندران و دیگر مسوولان تقاضا داریم توجه ویژه ای به مركز استان داشته باشند افزود:مازندران ظرفیت های زیادی برای توسعه و پیشرفت دارد كه باید از آنها استفاده بهینه شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز