از سوی فرماندار مرکز مازندران

مشاور فرهنگی فرمانداری شهرستان ساری منصوب شد

۱۳۸۹/۱۰/۲۷ - ۱۲:۱۹:۰۰
کد خبر: ۸۳۵۰
مشاور فرهنگی فرمانداری شهرستان ساری منصوب شد
از سوی فرماندار مرکز مازندران سید رضا موسوی به عنوان مشاور فرهنگی فرمانداری شهرستان ساری منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری زارعی فرماندار مرکز مازندران با بیان اینکه فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی در متن جامعه ما زمینه بسیار مساعدی برای پذیرش عمومی برنامه های خدمت رسانی دولت و مسوولان است، گفت: مردم با درک واقعیت های موجود به درستی به نیات صادقانه و خدمت رسانی مخلصانه خود توسط رئیس محترم جمهوری پی برده اند.

زارعی تصریح کرد: پدافند غیرعامل جنگ نرم به مسایلی می پردازد که موجب کاهش صدمات و شکاف ها در باورهای نیک افراد جامعه در حین جنگ و پس از آن شود.
 
وی گفت: این پدافند میزان تاثیر گذاری حملات نرم را کاهش داده و قدرت بازپروری افکار را در مدت کوتاهی پس از آن افزایش می دهد.

فرماندار مرکز مازندران با بیان اینکه جنگ نرم دشمنان علیه نظام اسلامی كه همواره رهبر فرزانه انقلاب نسبت به تعبات آن هشدار داده‌اند، پیچیدگی‌های خاص خود را دارد، گفت: به تبع آن مقابله با این جنگ نرم نیز نیازمند بررسی‌های دقیق كارشناسی و اتخاذ راهكارهای مناسب و صحیح است.

وی فرهنگسازی در جامعه را یکی از مهمترین راه های مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و افزود: ماهواره ها، سایت های ضد انقلابی، تحلیل های سیاسی هراس انگیز و قطعنامه ها ابزار جنگ نرم دشمن محسوب می شود.
 
فرماندار مرکز مازندران گفت: اگرچه شباهت هایی در روش ها و محتوای آنها وجود دارد، ولی از لحاظ کارکرد اجرایی با یکدیگر متفاوت هستند.

همچنین از سوی فرماندار مرکز مازندران سید رضا موسوی به عنوان مشاور فرهنگی فرمانداری شهرستان ساری منصوب شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز