در شهرستان جاسک صورت گرفت؛

دیدار نماینده مجلس با هنرمندان جاسکی

۱۳۹۱/۰۸/۰۱ - ۱۵:۲۳:۳۲
کد خبر: ۱۰۴۸۴۲
دیدار نماینده مجلس با هنرمندان جاسکی
دیدار نماینده مجلس با هنرمندان جاسکی با حضور هنرمندان، خانواده هنرمندان، دبیر انجمن‌ها، فعالان حوزه فرهنگ و هنر و پیشکسوتان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از هرمزگان، در این جلسه ابتدا نماینده هنرمندان و دبیر انجمن نمایش، آرش حیدری نژاد ضمن تشکر از حضور عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی در جمع هنرمندان و خانواده هایشان گفت: هنرمندان جاسکی با مشکلاتی چون نبود فضای فرهنگی – هنری و عدم امکانات کافی و معضل مسکن روبه‌رو هستند و از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواستاریم تا نگاه ویژه‌ای به هنرمندان این شهرستان داشته باشند.

در ادامه حیدر حیدری نژاد از پیشکوتان هنر به ایراد سخن پرداخت و بیان کرد: جاسک قدمتی دیرینه در زمینه هنر دارد و باید نگاه ویژه‌ای به این شهرستان از لحاظ فرهنگی و هنری شود و همان طور که در دور اوّل سفر ریاست جمهوری مصوباتی مطرح شد.

سپس کاظم قاسم زاده، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تشکر از حضور عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی و هیأت همراه به شهرستان جاسک و حضور در جمع هنرمندان و خانواده هایشان را به فال نیک گرفت و گفت: جای بسیار خرسندی است که نماینده مجلس در جمع هنرمندان حضور یافته تا از نزدیک با آنان آشنا، گفت‌وگو و مشکلات را بررسی کند.
 
قاسم زاده اضافه کرد: جاسک و هنرمندان جاسکی توانایی و استعداد بسیار بالایی دارند که بارها در جشنواره‌های مختلف استانی و کشوری این را به اثبات رسانده‌اند اما نبود فضای فرهنگی و هنری مناسب، کمبود امکانات، بعد مسافت تا مرکز استان و غیره دست در دست هم داده تا این استعدادها نهفته و محدود باقی بماند و از شما انتظار داریم به عنوان نماینده این هنرمندان در مجلس نگاه ویژه‌ای به این حوزه داشته باشید.

در پایان عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی در جمع هنرمندان گفت: ما خدمتگزار مردم و شما هنرمندان هستیم و مشکلات را بررسی خواهیم نمود و إن شاء الله با کمک همدیگر به آن ها جامه عمل می‌پوشانیم.
 
وی افزود: با رایزنی‌هایی که با بخش فرهنگی کمیسیون مجلس داشته‌ایم، امیدواریم آن‌ها را به شهرستان جاسک بیاوریم تا از نزدیک مشکلات را بررسی و برای رفع آن‌ها اقدام لازم صورت گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز