با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان:

مدیركل امنیتی و انتظامی استان هرمزگان معرفی شد

۱۳۹۱/۰۸/۲۰ - ۱۷:۵۶:۲۴
کد خبر: ۱۰۶۲۴۱
مدیركل امنیتی و انتظامی استان هرمزگان معرفی شد
ظهر امروز طی نشستی با حضور گل محمد بامری معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان و همچنین مسوولین و كاركنان این معاونت مدیر كل امنیتی و انتظامی استان هرمزگان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از هرمزگان، سید طالب موسوی كه پیش از این فرماندار شهرستان ابوموسی بود به‌عنوان مدیر كل امنیتی و انتظامی استان هرمزگان معرفی شد. 

بامری در این جلسه ضمن تقدیر و تشكر از زحمات احمد مرادی مدیركل اسبق امنیتی و انتظامی استان هرمزگان، فعالیت‌های انجام شده در اداره كل امنیتی و انتظامی را رضایت بخش خواند و افزود: هماهنگی و همدلی بین زیر مجموعه‌های این معاونت امری مهم و تاثیر گذار است كه با ید بیش از بیش مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه با بیان اینكه استان هرمزگان در فضای مطلوبی از جهت امنینی و انتظامی قرار داد، تصریح كرد: این استان توانسته طی دو سال گذشته رتبه برتر كشوری را در حوزه فعالیت‌های این معاونت به خود اختصاص دهد.

در ادامه این نشست، سید طالب موسوی با بیان اینكه حضرت رسول اكرم (ص) عقد اخوت و پیوند دل‌ها را، راهی موثر برای پیشرفت جامعه اسلامی است، افزود: با همین نگاه، و محور قرار دادن همدلی و برادری امیدواریم بتوانیم هرچه بهتر خواسته‌ها و اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران را برآورده كنیم.

گفتنی است؛ سید طالب موسوی در كارنامه درخشان خود عنوان فرماندار برتر استان هرمزگان را نیز در سال گذشته دارد.

نظر شما