استاندار هرمزگان خبر داد

بهره‌برداری از شهرک حمل و نقل بندرعباس در خرداد ماه ۹۲

۱۳۹۱/۰۸/۲۸ - ۱۵:۵۶:۴۹
کد خبر: ۱۰۶۸۶۴
بهره‌برداری از شهرک حمل و نقل بندرعباس در خرداد ماه ۹۲
استاندار هرمزگان گفت: بخشی از پروژه شهرک حمل و نقل بندرعباس در خرداد‌ماه سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار برنا از هرمزگان، ابراهیم عزیزی ظهر امروز در حاشیه بازدید از شهرک جدید حمل و نقل بندرعباس گفت: در افق این پروژه خدمات‌رسانی به شش هزار کامیون طی روز دیده شده است.

وی افزود: این شهرک از موقعیت خوبی به دلیل نزدیکی به بندر شهید رجایی برخوردار است.

استاندار هرمزگان ادامه داد: توسعه بندر شهید رجایی قطعاً این امر را می‌طلبد که ظرفیت‌های حمل و نقل نیز برای این بندر دیده شود.

عزیزی یادآور شد: نمی‌توان در یک سو توسعه ترمینال‌های کانتینری بندر شهید رجایی را داشت و از سویی دیگر به تقویت حوزه حمل و نقل بی‌توجه بود.

وی افزود: پروژه شهرک حمل و نقل بندرعباس که در سه فاز دنبال می‌شود، در مجموع بین 30 تا 40 درصد پیشرفت دارد.

عزیزی با بیان اینکه فاز نخست این پروژه پیشرفت 90 درصدی دارد، افزود: اگر بخش خصوصی که مسوول این پروژه است، تقویت شود و خود او نیز پای کار باشد، می‌توان به بهره‌برداری از فاز نخست پروژه طی خردادماه سال 92 امیدوار بود.

رییس شورای حمل و نقل هرمزگان از این پروژه به عنوان مجموعه‌ای بزرگ یاد کرد و افزود: باید تمامی تلاش‌ها را برای رفع تنگناهای این پروژه به کار گرفت.

عزیزی اضافه کرد: بهره‌برداری از این پروژه می‌تواند مانع از سرگردانی کامیون‌ها شده و مشکلات ترافیکی پیرامون شهر را برطرف کند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه وسعت کنونی این پروژه یک‌هزار هکتار است، تصریح کرد: این رقم در فاز سه به 150 هکتار می‌رسد.

وی ادامه داد: شهرک حمل و نقلی بندرعباس می‌تواند نقش عمده‌ای را در ایجاد اشتغال و توسعه امور تعمیرگاهی و دیگر بخش‌های خدماتی داشته باشد.

عزیزی اظهار کرد: در این پروژه فضای سبز، هتل، تعمیرگاه و بازارچه نیز دیده شده است.

وی اضافه کرد: برآورد اولیه برای احداث این پروژه برابر با 180 میلیارد تومان بوده که این رقم در حال حاضر به 215 میلیارد تومان افزایش یافته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز