با حضور بامری، معاون استاندار هرمزگان؛

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان معرفی شد

۱۳۹۱/۰۸/۲۹ - ۱۵:۵۵:۱۳
کد خبر: ۱۰۶۹۴۹
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان معرفی شد
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان و جمعی از مسوولین و کارکنان استانداری هرمزگان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از هرمزگان، گل محمد بامری در مراسم معارفه دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با تسلیت ماه محرم، بر تشدید برخورد قاچاق کالا و ارز تاکید کرد و گفت: با تلاش مجدانه در مبارزه با قاچاق کالا می‌توان بر توطئه دشمنان برای ضربه زدن به اقتصاد و ذخایر کشور فائق شویم.

وی از دبیر و اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان خواست تا با عنایت به منویات مقام معظم رهبری در این راستا گام بردارند زیرا مبارزه با قاچاق کالا و ارز موجب رشد و توسعه اقتصادی استان می‌شود.

وی همچنین نظارت، کنترل و تنظیم بازار را از ارکان مهم مبارزه با قاچاق کالا و ارز خواند و افزود: این پدیده شوم تولید ملی، اقتصاد کشور، اشتغال و امنیت جامعه را به مخاطره می‌اندازد که باتوجه به فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری باید به شدت با آن مبارزه شود.

بامری همچنین از زحمات احمد مرادی دبیر سابق این کمسیون تقدیر کرد و ادامه داد: امیدواریم با تحولات انجام شده گام‌های خوب و سازنده‌ایی در زمینه قاچاق کالا و ارز و ریشه کردن این معضل صورت گیرد.

در ادامه این مراسم محمود صابری دبیر جدید کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با بیان اینکه پذیرش مسوولیت در کشور سعادت و فرصتی بزرگ برای خدمت به مردم است، بیان داشت: با نگاهی تکلیف محور، فعالیتی جهاد گونه امیدواریم بتوانیم خدمتی درخور به کشور و مردم ارایه دهیم.

در پایان این مراسم کارکنان و جمعی از اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با دبیر جدید این کمیسیون به تبادل نظر و گفت‌‎وگو پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز