معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان:

افتتاح نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و عمران بندرعباس

۱۳۹۱/۰۹/۱۳ - ۱۲:۰۷:۰۴
کد خبر: ۱۰۷۹۶۶
افتتاح نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و عمران بندرعباس
نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و عمران بندرعباس با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان، مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی هرمزگان و جمعی از مسوولین استانی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار برنا از هرمزگان، در این آیین افتتاح این نمایشگاه گل محمد بامری با اشاره به نقش و جایگاه امام حسین(ع) در بقا اسلام افزود: واقعه عاشورا مكتب انسان سازی در همه عرصه‌های زندگیست.

وی در ادامه نمایشگاه را محلی برای تبادل اطلاعات تخصصی، برقراری تعامل بین تولید كننده و مصرف كننده و محلی برای ارایه فن‌آوری‌ها و تكنولوژی‌های تخصصی در این زمینه دانست و تصریح كرد: این چنین نمایشگاه‌هایی موجب می‌شود بخش خصوصی به راحتی توانایی‌ها و ظرفیت‌های خود را ارایه دهد و موقعیت‌های تازه‌ای جهت اجرای پروژه‌های بزرگ برای خود فراهم کند.

این مقام مسوول همچنین از نمایشگاه به عنوان محلی برای ارزیابی توانمندی‌های خانواده بزرگ صنعت ساختمان و قیاس آن‌ها با یكدیگر در راستای رقابتی سالم و سازنده یاد كرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان برگزاری این چنین نمایشگاه‌ها و دست آورده‌ایی را كه به همراه دارند مولود تحریم‌ها خواند و افزود تحریم‌ها نه تنها به تنه تنومند جمهوری اسلامی ما آسیبی وارد نكرده است بلكه باعث این همه توانمندی، خود باوری و رشد و شكوفایی همه جانبه ایران اسلامی شده است.
 
بامری همچنین از پروژه‌های مسكن مهر به عنوان بزرگترین نمایشگاه توانمندی ایران در صنعت ساختمان و عمران یاد كرد و اظهار داشت: تاكنون سیزده هزار واحد مسكن مهر به بهره برداری رسیده كه در دهه فجر ده هزار واحد دیگر نیز تحویل مردم شریف استان می‌شود.

در ادامه این آیین مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی هرمزگان با اشاره به اینكه در سند چشم انداز كشور 25 درصد از اشتغال و تولید كشور توسط بخش تعاون انجام می‌شود از كشور به عنوان كارگاه بزرگ صنعتی یاد كرد.

احمد راستی در ادامه از حضور بیش از110 شركت در قالب 170 غرفه در نمایشگاه نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و عمران بندرعباس خبر داد.

گفتنی است نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و عمران استان هرمزگان به تاریخ 12 تا 15 آذر ماه سال 1391 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان هرمزگان (‌بندرعباس) واقع در سه راه جانباز برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز