معاون راه روستایی راه و شهرسازی استان هرمزگان خبر داد

در سالجاری ۴۸ كیلومتر راه روستایی در بخش تخت در حال اجرا است

۱۳۹۱/۰۹/۱۳ - ۱۷:۳۰:۲۰
کد خبر: ۱۰۷۹۹۰
در سالجاری ۴۸ كیلومتر راه روستایی در بخش تخت در حال اجرا است
معاون راه روستایی راه و شهرسازی استان هرمزگان در حال اجرا بودن 9 پروژه راه روستایی به طول 48 كیلومتر در بخش تخت از توابع شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، رضایی لری در نشست شورای اداری بخش تخت افزود: بخش تخت در سالجاری 9 پروژه راه روستایی به طول 48 كیلومتر در حال احداث دارد.

رضایی گفت: بخش تخت از جمله بخش‌هایی كه دارای محصولات كشاورزی بسیاری خوبی در سطح استان است و هدف و تاثیرات اجرایی این پروژه‌ها را تسهیل در تردد روستائیان، رونق بخشیدن و توسعه روستاها، تسهیل در انتقال محصولات كشاورزی به محل فروش، كاهش استهلاک مصرف سوخت و كاهش هزینه‎‌های حمل و نقل اعلام كرد.

وی افزود: با بهره برداری از این 9 پروژه راه روستایی در بخش تخت13 روستا بالغ بر 1103 خانوار از نعمت راه روستایی آسفاته بهرمند خواهند شد.
 
معاون راه روستایی راه و شهرسازی استان هرمزگان گفت: برای آسفالت و بهره برداری از این پروژه‌های روستایی بیشاز 49 میلیارد ریال هزینه لازم است كه در صورت تامین اعتبار تا پایان شهریور 1392 به بهره برداری می‌رسد.

رضایی همچنین در پایان این مراسم افزود: 2 محور روستایی پاقلاتان و سرزه شمیل به طول 9 كیلومتر با هزینه بیش از 12 میلیارد ریال تا پایان دهه فجر سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

در بخش تخت 68 درصد از روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت راه روستایی آسفالته برخوردارند كه یكی از بخش‌هایی شهرستان بندرعباس از آن دست است كه نسبت به سایر بخش‌های این شهرستان وضعیت مطلوبی دارند.

نظر شما