گزارش سفر رییس‌جمهور به هرمزگان/۲۵

جنتی:فرهنگ و هنر ایرانی را باید به جهان معرفی کنیم

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۰:۵۷:۴۰
کد خبر: ۱۶۹۵۲۱
جنتی:فرهنگ و هنر ایرانی را باید به جهان معرفی کنیم
علی جنتی وظیفه مسوولان و کارکنان در وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی را تلاش برای جهانی کردن فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، علی جنتی مقام عالی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی با کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار علی جنتی از تمامی کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان قدردانی و تشکر کرد و افزود: فعالیت در حوزه فرهنگ و هنر، توفیق از سوی خداوند متعال است و موجب افتخار و مباهات است.

جنتی وظیفه مسئولان و کارکنان در وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی را تلاش برای جهانی کردن فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی دانست و افزود: ما به عنوان خادمان همه هنرمندان کشور، باید تلاش کنیم ، زیرا توجه به مقوله فرهنگ و هنر بسیار مهم است.

جنتی ادامه داد: کار ارزشمند فرهنگ و ارشاداسلامی سر و کار داشتن با اهالی فرهنگ، نویسندگان، شعرا و… است و اعتماد متقابل وارتباط بیشتر با هنرمندان وتولیدکنندگان آثارهنری می تواند ظرفیت‌ها واستعدادهای آنها را درخدمت هنری سالم و قابل ارائه قراردهد.

وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی ضمن تاکید بر اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و هنری در جامعه افزود: کار و تعامل با هنرمندان باعث رونق فرهنگی درجامعه می شود.

جنتی در پایان اظهارداشت: سفر جداگانه ای در یک مناسبت فرهنگی یا هنری در نخستین فرصت با همکاران و اصحاب فرهنگ و هنر خواهم داشت.

حجت الاسلام و المسلمین حسین مرشدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، ضمن خیر مقدم به دکتر علی جنتی جهت حضور در اداره کل و دیدار با همکاران افزود: در این سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه های مختلفی در استان هرمزگان خواهد داشت که از جمله آن حضور در شهرستان رودان به عنوان نماینده عالی دولت و بررسی مشکلات این شهرستان است.

وی ادامه داد: بازدید از پروژه های عمرانی در حوزه فرهنگ و هنر ، تالار مرکزی شهر و تعاونی مسکن مطبوعات استان در ابتدای ورود ایشان به هرمزگان انجام شد.

مرشدی اضافه کرد: همچنین موسسه فرهنگی قرآن و عترت بهشت بندر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.

در پایان این دیدار کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ضمن خوش آمدگویی به وزیر فرهنگ و ارشاد مطالبات و نظرات خود را ارائه کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز