فرماندار بشاگرد خواستار شد

اختصاص سهمیه ویژه برای مقاوم سازی مسکن برای بشاگرد

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۰:۵۹:۱۵
کد خبر: ۱۶۹۵۲۳
اختصاص سهمیه ویژه برای مقاوم سازی مسکن برای بشاگرد
ˈرضا ملانسب خواستار تخصیص سهمیه ویژه ای برای مقاوم سازی منازل مسکونی این شهرستان از سوی هیات دولت شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، فرماندار بشاگرد خواستار تخصیص سهمیه ویژه ای برای مقاوم سازی منازل مسکونی این شهرستان از سوی هیات دولت شد. 

ˈرضا ملانسب روز گذشته در دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که به منظور بررسی مسایل و مشکلات بشاگرد به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور به این شهرستان سفر کرده بود،اظهار داشت: یکی از مهمترین مشکلات بشاگرد وضعیت راه های ارتباطی آن است که در بارها به دلیل بارندگی و طغیان رودخانه ها ، تردد در آن مختل شده است.

وی با حادثه خیز عنوان کردن مسیر بشاگرد به جاسک، ادامه داد: گاهی شرایطی به گونه ای می شود که مردم به دلیل وضعیت نامناسب راه ها، قادر به دستیابی به امکانات بهداشتی و درمانی نمی شوند.

نماینده عالی دولت در بشاگرد با بیان اینکه مردم این شهرستان مردمانی ولایت مدار و معتقد هستند، افزود: راه های مواصلاتی بشاگرد در صورت بهسازی نقش به‌سزایی در توسعه و عمران این شهرستان خواهد داشت.

ملانسب از نبود فضای مناسب برای استقرار نمایندگان ادارات در مرکز و بخش های بشاگرد به عنوان یکی دیگر از مشکلات این شهرستان یاد کرد و گفت: این مساله باعث شده تا مردم با مشکلات بسیاری برای دریافت خدمات اداری روبه رو باشند.

وی در این دیدار خواستار بهبود وضعیت زیرساخت های فرهنگی در بشاگرد از جمله احداث فرهنگسرا و کتابخانه عمومی شد و بر توسعه هر چه بیشتر ورزش در این شهرستان تاکید کرد.

رییس جمهوری و هیات همراه به مدت سه روز میهمان مردم هرمزگان هستند.

شهرستان 40 هزار نفری پارسیان در 270 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز