گزارش سفر رییس‌جمهور به هرمزگان/۲۶

شهیدی: عزت، اقتدار و یکپارچگی کشور مدیون ایثارگران است

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۰:۱۱
کد خبر: ۱۶۹۶۳۳
شهیدی: عزت، اقتدار و یکپارچگی کشور مدیون ایثارگران است
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ما هرچه داریم از ایثارگری آنهاست و اگر آنها ایثار نکرده بودند ما این عزت، اقتدار و یکپارچگی را در کشور نداشتیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، حجت الاسلام محمد علی شهیدی پیش ازظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با بیان اینکه هرچقدر به ایثارگران خدمت کنیم به وظیفه خود عمل کرده ایم گفت: ما مدیون خانواده شهدا و ایثارگران هستیم و باید ادای دین کنیم.

وی افزود: امکانات محدود است اما محدودیت ها نباید مانع انجام وظیفه ما شود، نمی توان اجر کسی را که دو پای وی قطع شده را داد اما اجر او نزد خدا مأجور است و ما باید در حد توان خدمت کنیم و اگر کوتاهی نماییم خیانت کرده ایم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: کارها با اخلاق نیک و زبان خوب باید انجام شود. جانبازی که 30سال رنج کشیده است حق دارد فریاد بزند اما ما موظفیم با اخلاق خوب به او خدمت کنیم زیرا او همه هستی خود را برای ما داده و ضروری است اخلاق خوب و رفتار پسندیده یکی از اصول و منشور اخلاقی بنیاد شهید وامور ایثارگران باشد.

معاون رئیس جمهور با یادآوری این نکته که آرامش امروز را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم ادامه داد: ما هرچه داریم از ایثارگری آنهاست و اگر آنها ایثار نکرده بودند ما این عزت، اقتدار و یکپارچگی را در کشور نداشتیم.

وی با توصیه مطالعه کتاب "من زنده ام" نوشته خانم معصومه آباد در مورد جنایات صدام و حزب بعث گفت:من در سفر قم از حضرت معصوم (س) خواستم به من و همکارانم این توفیق را دهد تا با سعه صدر، حوصله و رفتار حسنه رفتار کنیم.

نظر شما