مدیر روابط عمومی شرکت توکا فولاد مطرح کرد:

فولاد هرمزگان بار سنگینی در چشم‌انداز تولید فولاد کشور بر دوش دارد

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۶:۴۷:۵۱
کد خبر: ۱۶۹۸۰۳
فولاد هرمزگان بار سنگینی در چشم‌انداز تولید فولاد کشور بر دوش دارد
مدیر روابط عمومی شرکت توکا فولاد گفت: باتوجه به چشم‌انداز تولید فولاد کشور، مجموعه فولاد هرمزگان بار سنگینی را در این زمینه بر دوش خواهد کشید.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، خطیبی، مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری توکا فولاد با اشاره به عمده فعالیت‌های این شرکت، اظهار کرد: شرکت توکا فولاد با 26شرکت زیرگروه مشغول فعالیت است.

وی با اشاره به اینکه این شرکت‌ها در سه گروه حمل و نقل، تولیدی و بازرگانی فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: در بخش حمل و نقل، شرکت توکا فولاد حمل‌و‌نقل‌های جاده‌ای، ریلی و دریایی را مدنظر دارد.

خطیبی با بیان اینکه عمده فعالیت‌های توکا فولاد، در فولاد مبارکه و فولاد هرمزکان است، خاطرنشان کرد: در بخش ریلی، یک شرکت بزرگ زیرمجموعه توکافولاد است که با بزرگترین شرکت های داخلی رقابت می کند.

مدیر روابط عمومی شرکت توکا فولاد خاطرنشان کرد: حدود 70درصد از کل بار کشور در زمینه جابجایی فلزات توسط این شرکت درحال انجام است.

خطیبی با اشاره به برخی از فعالیت های توکا فولاد در استان هرمزگان تصریح کرد: درحال حاضر 2 شرکت در بخش پیمانکاری، 2 شرکت در زمینه حمل و نقل و 2 شرکت در زمینه‌ تولیدی در استان هرمزگان فعالیت دارند.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه توکا فولاد زیرمجموعه شرکت فولاد مبارکه اصفهان است، از ابتدای فعالیت‌های این شرکت در استان هرمزگان فعالیت داشته است.

مدیر روابط عمومی شرکت توکا فولاد با اشاره به حضور این شرکت در سمپوزیوم‌های فولاد، اظهار کرد: در سالهای گذشته نیز در نمایشگاه‌های مختلف فولاد حضور داشتیم اما این دوره از نمایشگاه که در بندرعباس برگزار شده، بسیار مطلوب بوده است.

وی تاکید کرد: خوشبختانه توانسته‌ایم در این نمایشگاه ارتباطات خوبی را باشرکت‌های مختلف برقرار کنیم.

خطیبی با اشاره به چشم‌انداز فولاد کشور، بیان کرد: در این مسیر باید تولید فولاد کشور به 50میلیون تن برسد.

مدیر روابط عمومی شرکت توکا فولاد تاکید کرد: دراین مسیر بار سنگینی بر دوش فولاد هرمزگان است.

وی افزود: با توجه به چشم اندازی که برای فولاد هرمزگان ترسیم شده است، فولاد هرمزگان بار سنگینی را به دوش خواهد کشید و خوشبختانه موفقیت‌های بسیاری را کسب کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز