نظارت و اصلاح مظاهر منقی شهرداری از وظایف ستاد تخلفات است

۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۶:۲۷
کد خبر: ۱۷۱۶۹۹
نظارت و اصلاح مظاهر منقی شهرداری از وظایف ستاد تخلفات است
عباس امینی زاده شهردار بندرعباس گفت: نظارت و اصلاح مظاهر منقی شهرداری از وظایف ستاد تخلفات است.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان،در جمع مدیر و کارکنان ستاد تخلفات شهرداری ؛ آنها را نماینده شهرداری خطاب کرد و گفت: همه ما عضو خانواده بزرگ شهرداری هستیم و مردم شما را به عنوان نماینده شهرداری می شناسند، لذا هر گونه رفتار شما نشان دهنده عملکرد شهرداری و مدیریت شهری است.

شهردار با تأکید بر رعایت اخلاق در برخورد با مردم افزود: شما بیشتر در بین مردم هستید و با مردم ارتباط دارید. کار بسیار ارزشمند و در عین حال سختی است و تلاش کنید اخلاق را در برخورد با شهروندان سر لوحه قرار دهید.

وی برخورد با تخلفان را لازمه کار ستاد دانست و اظهار کرد: نظارت، کنترل و اصلاح مظاهر صنفی شهرداری از وظایف ذاتی ستاد تخلفات است. اما باید سعه صدر داشت و قانونمند حرکت کرد؛ نباید جلوتر یا عقب تر از قانون عمل کرد.

امینی زاده با تأکید بر حمایت شهرداری از کارکنان خاطر نشان کرد: رفع دغدغه های کارکنان باید در اولویت باشد، پرداخت به موقع حقوق، حمایت شغلی از کارکنان، رفع دغدغه های معیشتی موجب افزایش کارایی کارکنان خواهد شد. اما هیچ تخلفی به بهانه این محدودیت ها پذیرفتنی نیست.

شهردار بندرعباس با اشاره به فرا رسیدن ایام سال جدید و تعطیلات نوروزی گفت: برای ایام تعطیلات نوروز برنامه منسجم تری در دستور کار هست تا تخلفات به حداقل رسیده و شرایط مساعدی برای شهروندان و گردشگران نوروزی فراهم گردد.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز