مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان

کسب علم سبب تقویت خداشناسی در جوان می‌شود

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۳:۲۹:۰۰
کد خبر: ۱۸۲۸
کسب علم سبب تقویت خداشناسی در جوان می‌شود
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: با علم شناخت جوان از ناشناخته‌های طبیعت افزایش می‌یابد و موجب شناخت هر چه بیشتر خالق یکتا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بندرعباس، مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از برگزیده‌ کشوری المپیاد زیست شناسی تقدیر کرد.

احمد وفائیان که از پرسنل شاغل در بندر شهید رجایی است در مسابقات کشوری المپیاد زیست شناسی موفق به کسب رتبه برتر و مدال طلای این مسابقات شده است که با حضور در دفتر علی‌اکبر صفایی مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، مورد تقدیر قرار گرفت.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در این دیدار صمیمی که پدر و مادر "احمد وفائیان" نیز حضور داشتند، ضمن تبریک به مناسبت موفقیت‌های این جوان، خواستار توجه بیشتر به مسایل علمی و فراگیری علم و دانش و دوری گزینی از موضوعات متفرقه شد.

علی اکبر صفایی علم اندوزی را از جمله وظایف هر مسلمانی در جامعه کنونی عنوان کرد و افزود: با کسب علم، شناخت انسان از ناشناخته‌های طبیعت افزایش می‌یابد و موجب شناخت هر چه بیشتر خالق یکتا خواهد شد.

وی با اشاره به استعداد جوانان ایرانی در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: بدون شک "احمد وفائیان" با تلاش بیشتر خواهد توانست در عرصه‌های جهانی نیز برای کشور عزیزمان افتخار آفرینی کند که این امر موجبات سرافرازی ایران اسلامی در دنیا خواهد شد.

نظر شما