مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران دیابتى کل کشور

قشم به عنوان قطب گردشگرى بیماران دیابتى تعیین شد

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۴:۳۰:۰۰
کد خبر: ۱۸۳۴
قشم به عنوان قطب گردشگرى بیماران دیابتى تعیین شد
مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران دیابتى کل کشور از تعیین جزیره قشم به عنوان قطب گردشگرى و مقصد سفر این انجمن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بندرعباس، شکور امیدى در نشست با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: انجمن حمایت از بیماران دیابت کل کشور، جزیره قشم را به عنوان قطب گردشگرى و مقصد سفر معرفى کرده و برنامه‌هاى تورهاى گردشگرى ویژه بیماران دیابتى کل کشور و خانواده‌های آنها را به جزیره قشم اجرا مى‌کند.

وى ادامه داد: این انجمن، در مدت حداکثر سه ماه در زمینه پیش بینى و طراحى شهرک سلامت در منطقه آزاد قشم، طرح‌هاى خود را به سازمان ارایه مى‌کند.

وى با اشاره به همکاری‌هاى مثبت سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت: تقویت بیمارستان خلیج فارس سازمان منطقه آزاد و دانشگاه آزاد اسلامى واحد قشم در راستای اجراى طرح‌هاى توریسم درمانى و کلینیک بیماران دیابتى و آلرژى در دستور کار انجمن قرار گرفته است.

مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران دیابتى کل کشور تصریح کرد: واردات بخش اعظمى از مایحتاج انجمن در زمینه دارو و مکمل‌ها توسط انجمن و از طریق منطقه آزاد قشم صورت خواهد گرفت.

دکتر امیدى گفت: انجمن متعهد شده در زمینه بیماریابى و مشاوره و پیشگیرى دیابت در سطح جزیره قشم اقدام کند و نسبت به ارایه و توزیع دستگاه‌هاى تست قند خون به صورت رایگان عمل کند.

وى همچنین از برگزارى همایش‌هاى علمى و سمینارهاى تخصصى در سطح پزشکان و شهروندان و بیماران دیابتى توسط انجمن در جزیره قشم خبر داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز