نیمه اسفندماه امسال

دوره اخذ مدرک ملی داوری فوتبال در هرمزگان برگزار می‌شود

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۶:۳۵:۰۰
کد خبر: ۱۸۴۱
دوره اخذ مدرک ملی داوری فوتبال در هرمزگان برگزار می‌شود
رییس کمیته داوران فوتبال استان هرمزگان گفت: به دنبال اخذ مجوز برگزاری کلاس‌های ارتقا درجه یک داوری به ملی برای سومین بار در هرمزگان هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا محمود رییسی در گفت‌وگو با برنا در بندرعباس با اشاره به اهمیت مبحث برگزاری کلاس‌های آموزشی داوری و نقش آن در پیشرفت فوتبال هر منطقه اظهار داشت: کمیته داوران فوتبال استان توجه ویژه‌ای را به برگزاری کلاس‌های داوری با هدف ارتقا سطح دانش داوران و برخورداری آنها از علوم روز دارد.

وی با بیان اینکه یک دوره کلاس توجیهی طی هفته گذشته با حضور مسعود مرادی داور مطرح فوتبال کشور در راستای آموزش برای شرکت کنندگان در بندرعباس برگزار شده ابراز داشت: این کلاس توجیهی با حضور 100 نفر از داوران سراسر هرمزگان برگزار شده است.

وی یادآور شد: طبق رایزنی‌های انجام شده قرار شده بود که مسعود عنایت رییس کمیته داوران فدراسیون این دوره را برگزار کند اما به دلیل ماموریت خارج مسعود مرادی به جای وی در این کلاس‌ها حضور یافته است.

رییسی با بیان اینکه در حال حاضر در هرمزگان 120 داور که اغلب دارای درجه‌های ملی یک و دو مدرک داوری هستند وجود دارد، یادآور شد: به دنبال اخذ مجوز برگزاری کلاس‌های ارتقا درجه یک به ملی نیز برای سومین بار در هرمزگان هستیم که این کلاس‌ها نیز به احتمال قوی با حضور مسعود عنایت رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشور نیمه دوم اسفند‌ماه سال‌جاری در هرمزگان برگزار شود.

نظر شما