گامی دیگر در جهت توسعه زیرساخت‌های آموزشی در شرق استان؛

چهار طرح آموزشی و رفاهی در سیریک افتتاح شد

۱۳۹۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۳۹:۲۶
کد خبر: ۱۸۸۸۴۹
چهار طرح آموزشی و رفاهی در سیریک افتتاح شد
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در راستای توسعه زیرساخت‌های آموزشی در شرق استان، چهار طرح آموزشی و رفاهی را در سیریک افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در آئین کلنگ زنی و بهره برداری فضاهای آموزشی در شهرستان سیریک گفت: در راستای کمبود وجبران توسعه فضاهای آموزشی با مشارکت خیرین در شهرستان سیریک چهار فضای آموزشی، رفاهی با اعتبار بالغ بر 17.5میلیارد ریال کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.

احمد آخوندی افزود: این پروژه ها در روستاهای گهردو، کلنگی، شهر بندر کوهستک ،و شهر بندر سیریک هر کدام با زیر بنای 500 الی 600 متر مربع در زمین هایی به مساحت چهارهزار متر مربع به‌صورت شش کلاسه همراه با آزمایشگاه، اتاق سرایداری، نمازخانه، دفتر، محوطه سازی و سرویس های بهداشتی برای 450 دانش آموز کلنگ زنی و عملیات ساخت آنها شروع شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همچنین گفت: ساختمان مجتمع رفاهی آموزشی خانه معلم شهرستان سیریک نیز در 2 واحد 125 متر مربعی در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع با اعتبار 2.5میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بیش از 26 کلاس درس برای 650 دانش آموز در سه مقطع ابتدائی، متوسطه دور اول و دوم با مشارکت خیرین منطقه با پیشرفت فیزیکی 80 درصدی با اعتبار بالغ بر 20میلیارد ریال در حال ساخت است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز