مدیر کل کمیته امداد هرمزگان:

رویکردهای محوری کمیته امداد باید مورد توجه و اهتمام قرار گیرد

۱۳۹۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۵۵:۱۹
کد خبر: ۱۸۸۸۵۱
رویکردهای محوری کمیته امداد باید مورد توجه و اهتمام قرار گیرد
مدیر کل کمیته امداد هرمزگان در جلسه شورای مدیران و معاونان کمیته امداد هرمزگان گفت: رویکردهای محوری کمیته امداد باید مورد توجه و اهتمام قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، در جلسه شورای مدیران و معاونان کمیته امداد هرمزگان که با حضور دکتر ولیئی معاون اداری و مالی امداد کشور و باجلان دستیار ایشان برگزار شد، مرتضی موصلی گفت: هرمزگان یکی از استان های استراتژیک کشور و دارای 13 شهرستان، 85 دهستان، 38 بخش و 2281 آبادی که 1852 آبادی دارای سکنه هستند، دارای 14 جزیره فوق العاده استراتژیک و هشتمین استان کشور است و بیش از 1 میلیون و 57 هزار نفر جمعیت دارد، این استان بیش از 50 درصد صادرات و واردات کشور را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه با گرامیداشت امدادگران متوفی به‌ویژه مرحومین حاج حبیب ا... عسکراولادی و حاج ابوالفضل حاجی حیدری و نخستین مدیر کل کمیته امداد هرمزگان مرحوم حاج حسین بهیرایی افزود: در هرمزگان افتخار خدمت رسانی به 57 هزار خانوار را داریم که 45 درصد به علت فوت سرپرست، 20 درصد متارکه و 35 درصد نیز به علت از کار افتادگی تحت حمایت این نهاد در استان قرار گرفته اند.

موصلی خاطر نشان کرد: نهادینه سازی فرهنگ سازمانی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی، ارج نهادن به سرمایه های انسانی، عدالت محوری در جذب، تداوم و ارتقاء منابع انسانی، ایجاد رشد معنوی منابع انسانی، بهسازی و ارتقاء سطح دانش، تخصص و مهارت، زمینه سازی جذب و نگهداری نیروهای متخصص از جمله مواردی هستند که مقام معظم رهبری بر آن بسیار تاکید دارند.

وی ادامه داد: تعالی فکری و فرهنگی خانواده، استحکام خانواده، گسترش شبکه های نیکوکاری و سبک مدیریت جهادی چهار رویکرد امداد کشور در سال 93 است، لذا باید تلاش کنیم به رویکردهای محوری توجه ویژه داشته باشیم و در برنامه ریزیها در دستور کار قرار دهیم.

نظر شما