مدیرکل تعاون و کار هرمزگان:

استفاده از ظرفیت دستگاه‌های زیرمجموعه منجر به ارایه خدمات مطلوب می‌شود

۱۳۹۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۱۲:۰۹
کد خبر: ۱۸۹۰۲۰
استفاده از ظرفیت دستگاه‌های زیرمجموعه منجر به ارایه خدمات مطلوب می‌شود
مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان بر استفاده از ظرفیت وهمکاری همه جانبه دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی در استان به‌منظور رفع مشکلات تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، بهروز اکرمی در سومین نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هرمزگان که بمنظور ایجاد هماهنگی و هم افزایی بین دستگاه های زیرمجموعه برگزار شد، افزود: این جلسات با اهدافی از قبیل هم‌افزایی، هم‌گرایی، پیگیری سیاست‌های دولت، تعامل و همدلی که در نهایت منجر به خدمات رسانی به مردم می‌شود، شکل گرفته و وحدت رویه میان فعالیت ها امری ضروری است که باعث هم افزایی و اثرگذاری بیشتر تلاش ها می شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت های قابل توجهی در هر یک از دستگاه های تابعه وجود دارد که باید به خوبی به کار گرفته شوند، اظهار کرد: همه باید به گونه ای هماهنگ و همگرا به مثابه یک تیم واحد فکری و عملیاتی تلاش کنیم تا فعالیت ها منتج به نتایج مؤثرتری در جامعه شود و باید بدانیم که رابطه مستقیم و معناداری بین میزان انسجام فعالیت ها از یک سو و بهره وری از سوی دیگر وجود دارد.

وی اضافه کرد: نتایج جلسات شورای هماهنگی باید عملیاتی باشد و همه مدیران با ارائه نظرات و پیشنهادات و ایده های خلاقانه برای عملیاتی تر کردن برنامه های شورا تلاش کنند.

در این نشست که در سالن جلسات مدیریت امور شعب بانک رفاه کارگران برگزار شد، اصغرپور مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران به بیان آماری از تسهیلات پرداختی سال گذشته به تفکیک بخش های مختلف اقتصادی اشاره و تسهیلات به مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، اعطای تسهیلات قرض الحسنه به کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی، امکان پرداخت حق بیمه کارفرمایان از طریق اینترنت بانک و موبایل بانک را از جمله خدمات ارائه شده توسط این بانک در سال 92 عنوان کرد.

وی، افزایش تراکنش های بانکداری الکترونیک، توانمندی نیروی انسانی، فروش یا تهاتر املاک مازاد را از برنامه های سال جدید بانک اعلام کرد.

در این نشست، مصوبات جلسات قبل بررسی و پس از بحث و تبادل نظر اعضاء، مواردی به‌منظور تحقق مصوبات به تصویب رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز