دیدار فرماندار ویژه میناب با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان

۱۳۹۳/۰۷/۰۸ - ۱۹:۱۵:۲۵
کد خبر: ۲۲۵۶۶۱
دیدار فرماندار ویژه میناب با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان
معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان دیدار و گفتگو کردند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، علیرضا پاکدامن، فرماندار ویژه میناب در این دیدار اظهار کرد: باتوجه به سابقه فرهنگی میناب، هنرمندان این شهرستان موفقیت‌های متعددی طی سال‌های اخیر در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری در عرصه‌های ملی و بین‌المللی کسب کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان این شهرستان نیازمند حمایت‌های بیشتر هستند، افزود: پیگیر ساخت مجتمع فرهنگی و هنری در شهرستان میناب هستیم، زیرا این موضوع از نیازهای ضروری شهرستان محسوب می‌شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب با تاکید بر تقویت زیرساخت‌های حوزه فرهنگ و هنر دراین شهرستان، تصریح کرد: برگزاری جلسات تعاملی هنرمندان با مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از دیگر اموری است که می‌تواند به توسعه و تقویت بخش‌های مختلف هنری کمک کند.

پاکدامن خاطرنشان کرد: مدیریت جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با روحیه‌ای جدید و تفکر فرهنگی و هنری همراه با تجربیات دراین عرصه‌، می‌تواند در مسیر رشد بخش‌های مختلف ازجمله تئاتر، موسیقی، مطبوعات و سایر این عرصه‌ها موفقیت‌های بسیاری برای استان به ارمغان بیاورد.

علیرضا درویش‌نژاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان نیز در ادامه این دیدار اظهار کرد: حمایت از انجمن‌های فرهنگی و هنری یکی از اهداف و برنامه‌های جدی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان است.

وی با اشاره به اینکه حمایت از هنر و هنرمندان باید در دستور کار همه مسئولان باشد، افزود: کمک به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری شهرستان میناب و پیگیری این موضوع نیز مدنظر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان گفت: بزودی تجهیز مجتمع‌های فرهنگی شهید بهشتی و سیدالشهداء شهرستان میناب پیگیری و انجام می‌شود که این امر موجب ترغیب بیشتر هنرمندان شهرستان به انجام فعالیت‌های بیشتر می‌شود.

درویش‌نژاد اضافه کرد: هرساله شاهد کسب موفقیت‌های هنرمندان مینابی در سطح ملی و بین‌المللی هستیم که موجب معرفی فرهنگی اصیل و بومی مردم هرمزگان می‌شود.

نظر شما