مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس:

هدف از برگزاری همایش های ورزشی، ظرفیت سازی برای حضور مردم در جامعه است

۱۳۹۳/۰۸/۰۸ - ۱۶:۳۶:۱۵
کد خبر: ۲۳۲۸۴۷
هدف از برگزاری همایش های ورزشی، ظرفیت سازی برای حضور مردم در جامعه است
به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش یکدوره مسابقه دوچرخه سواری ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی در بلوار ساحلی غدیر بندرعباس برگزار شد.

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش یکدوره مسابقه دوچرخه سواری ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی  در بلوار ساحلی غدیر بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس در حاشیه این مسابقه گفت: دوچرخه سواری از رشته‌های پر طرفدار جامعه است و در مقایسه با برخی رشته‌های دیگر، آسیب‌های جسمی کمتری را هم برای ورزشکار در پی دارد.

محمد مهدی جهانبخش افزود: هدف ما از برگزاری این همایش ظرفیت سازی برای حضور مردم در جامعه است چه بهتر که این حضور از طریق برنامه‌های سلامت تفریحی و ورزشی صورت پذیرد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر با راه‌اندازی بوستان‌های ویژه بانوان و تعبیه مسیر دوچرخه سواری در آن‌ها امکان دوچرخه سواری برای بانوان فراهم شده است.

جهانبخش صرف هزینه برای توسعه ورزش همگانی به ویژه ورزش بانوان را سرمایه گذاری برای نظام و ظرفیت سازی برای حوزه‌های مختلف اجتماع دانست و ادامه داد: باید به ایجاد محیط امن ورزشی برای ورزش بانوان به جای محدود کردن آنان پرداخته شود.

وی با اشاره به اینکه مدیریت هیجانات لایه‌های مختلف اجتماعی و برنامه‌ریزی برای شهروندان یک ضرورت است گفت: می‌توان با حفظ ارزش‌های دینی ورزش بانوان را توسعه داد تا با پذیرفتن اقلیت‌ها، اکثریت ها را از دست ندهیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس در پایان خاطرنشان کرد: بر آنیم با برنامه‌ریزی و همکاری با حوزه شهری، در خیابان‌های بندرعباس مسیرهای مناسب دوچرخه سواری راه اندازی کنیم.

لازم به ذکر است، در این مسابقه ۱۸۰ دوچرخه سوار در ماده ۵۰۰ متر سرعت با یکدیگر رقابت کردند و در پایان سپهر محمدی ، میلاد گودرزی ، ابوالقاسم بهریان ، محمد صالح جدیدی ، عدنان اسلامی و نیما عبادی عناوین نخست هر مقطع تحصیلی را از آن خود کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز