مسكن مهر طلاب به بهره برداری رسید

۱۳۹۳/۰۸/۲۸ - ۱۶:۱۳:۲۳
کد خبر: ۲۳۸۴۱۷
در مراسمی با حضور آیت الله نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در هرمزگان، مسكن مهر طلاب استان به بهره برداری رسید.

در مراسمی با حضور آیت الله نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در هرمزگان، مسكن مهر طلاب استان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، آیت الله نعیم آبادی در این مراسم با بیان اینكه مشكل مسكن یك مشكل جهانی است، افزود: عده ای از ناآگاهان فكر می كنند مشكل مسكن بعد از انقلاب به وجود آمده اما اینگونه نیست. در گذشته خانه ها عمدتا گلی و از خشت بودند كه ما امروزه آن را لازم التخریب می دانیم، ۴۰ درصد مردم حتی از همین خانه های گلی و خشتی محروم بودند.

وی در ادامه افزود: حتی در كشورهای ثروتمند مسكن یك مشكل جدی است به طوری كه در آمریكا تعداد زیادی از مردم بدلیل اینكه در پرداخت اقساط خانه ها ناتوان بودند جبور به اسكان در چادر شدند.

وی اظهار داشت: به حق انقلاب اسلامی در همه بخش ها بویژه در بخش مسكن هم به لحاظ كمیت و هم كیفیت یك جهش عظیمی را بعمل آورد و خدمات و ظرفیت هایی را كه نظام آماده و فراهم كرده را باید در درگاه خداوند شكر گزار باشیم.

ماندانا مقدسی مدیر مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازی هرمزگان نیز در مراسم بهره برداری از مسكن مهر طلاب افزود: مسكن مهر طلاب در قالب 96 واحد از سال 90 آغاز شد.

وی با بیان اینكه این واحدها در چهار بلوك احداث و تكمیل شده است، تصریح كرد، آورده هر متقاضی در تكمیل این واحدها 22 میلیون تومان بوده كه اضافه بر آن هر كدام از متقاضیان 25 میلیون تومان وام دریافت كرده اند.

مدیر مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازی همچنین به تلاش های اداره كل راه و شهرسازی در تامین خانه های طلاب گفت: احداث و تكمیل واحدهای طلاب با نظارت اداره كل راه و شهرسازی صورت گرفت كه در مدت سه سال تكمیل و به بهره برداری رسید.

نظر شما