استاندار هرمزگان در نشست ستاد دهه فجر:

انقلاب و مبارزه هر روز استمرار دارد

۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۰:۵۲
کد خبر: ۲۵۳۳۸۴
انقلاب و مبارزه هر روز استمرار دارد
جادری گفت: انقلاب اسلامی ایران متعلق به همه مردم،گروه ها وجناح ها درچارچوب نظام اسلامی است و دهه فجركه جشن پیروزی انقلاب است را نیزبایدخود مردم برنامه ریزی و اجرا كنند.

جادری گفت: انقلاب اسلامی ایران متعلق به همه مردم،گروه ها وجناح ها درچارچوب نظام اسلامی است و دهه فجركه جشن پیروزی انقلاب است را نیزبایدخود مردم برنامه ریزی و اجرا كنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دكتر جاسم جادری در نشست هماهنگی ستاد برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر در استان هرمزگان، اظهار داشت: 35 سال است كه در نعمتی زندگی می كنیم كه هنوز آنطور كه باید تبیین نشده و خیلی از افراد جامعه به خوبی نمی دانند كه این انقلاب چگونه زمینه سازی شد، به ثمر نشست و تا امروز پایدار و استوار باقی مانده است.

وی با بیان اینكه انقلاب اسلامی ایران و مبارزه آن با استكبار هر روز و هر ساله استمرار دارد افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا كنون هر روز و هر سال با چالش هایی مواجه بوده ایم كه نیاز به حركت انقلابی داشته است و به خواست خدا، رهبری مدبرانه مقام عظمای ولایت و انسجام مردم همواره در مبارزه با استكبار سربلند شدیم.

وی گفت: پایه های اصلی پیروزی، پایداری و استمرار انقلاب اسلامی بر همین سه اصل یعنی خواست خداوند تبارك و تعالی، رهبری مدبرانه مقام عظمای ولایت و انسجام و وحدت مردم استوار بوده و هست و اگر یكی از این پایه ها نباشد دچار سرنوشتی همچون انقلاب مصر و دیگران خواهیم شد.

استاندار هرمزگان با تاكید بر تقویت نقش مردم در برنامه های دهه فجر بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران متعلق به همه مردم، گروه ها و جناح ها در چارچوب نظام اسلامی است و دهه فجر كه جشن پیروزی انقلاب است را نیز باید خود مردم برنامه ریزی و اجرا كنند.

دكتر جادری خاطر نشان كرد: برگزاری برنامه های دولتی و اداری هر ساله اتفاق می افتد اما اگر توانستیم مردم را هدایت كنیم تا این برنامه ها را برنامه ریزی و اجرا كنند هنر كرده ایم.

وی تصریح كرد: دهه فجر دهه جشن و سرور است و این جشن و شادی باید به محله ها و خانه های مردم برده شود چرا كه آنان صاحبان اصلی انقلاب و نظام هستند.

وی ادامه داد: امروز همه مردم از همه اقشار، گروه ها، جناح ها و تفكرات سیاسی در انتخابات شركت می كنند و در تمامی صحنه های انقلاب حضور دارند و باید به گونه ای عمل كنیم تا همه به این نظام اسلامی احساس مالكیت كنند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با تاكید بر اینكه اجازه نمی دهیم در استان كسی تفرقه بیاندازد ادامه داد: در این مدت مراقبت كردم تا كسی صف بندی و جناح بندی نكند و همه در راستای تقویت وحدت بین جناح ها و مذاهب حركت كنند.

دكتر جادری ابراز داشت: اجازه تضعیف صفوف انقلاب و نظام را در استان نمی دهیم و مدیران نیز باید با ارائه خدمات بهتر و استفاده از تمام توان اجرایی در راستای رضایتمندی مردم حركت كنند چرا كه رضایتمندی مردم منجر به استحكام بیشتر پایه های نظام جمهوری اسلامی ایران می شود.

شایان ذکر است؛ رئیس ستاد برگزاری دهه فجر هرمزگان نیز در این نشست اظهار داشت: ستاد دهه فجر از 35 تشكل فعال و 24 كمیته با مسئولیت اداری تشكیل شده كه اكثر آنها فعالیت ها خود را برنامه ریزی و به ستاد مركزی اعلام كرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین ارجمند ادامه داد: فعالیت كمیته ها و تشكل ها را امسال زودتر آغاز كردیم تا به برنامه ریزی منسجم تری دست یابیم و از موازی كاری ها جلوگیری بعمل آمده و فضای هم افزایی شكل بگیرد.

وی گفت: طبق هماهنگی انجام شده سخنران اصلی در راهپیمایی 22 بهمن ماه وزیر دادگستری خواهد بود و برای دیگر روزهای دهه فجر نیز سخنرانان و برنامه های مختلفی را در نظر گرفته ایم كه در راستای تقویت وحدت و تبیین انقلاب اسلامی صحبت می كنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز