اولین جلسه هماهنگی اجرای برنامه های دهه مبارک فجر در اداره کل اوقاف

۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۹:۰۸
کد خبر: ۲۵۵۳۱۵
اولین جلسه هماهنگی اجرای برنامه های دهه مبارک فجر در اداره کل اوقاف
با توجه به نزدیک شدن ایام پر خیر و برکت دهه مبارک فجر جلسه ای امروز صبح در دفتر مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان برگزار شد .

با توجه به نزدیک شدن ایام پر خیر و برکت دهه مبارک فجر جلسه ای امروز صبح در دفتر مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، اولین جلسه در جهت چگونگی اجرا و مشارکت در برنامه های دهه مبارک فجر امروز صبح با حضور حجت الاسلام هاشمی مدیر کل و مسئولین ستادی استان در دفتر ایشان برگزار که در ابتدا ضمن قدر دانی از کلیه همکاران در بثمر رسیدن برنامه‌های هفته وقف و کسب مقام نخست در طیف دو کشوری گفت با تلاش مضاعف توان خود را در اجرای برنامه های دهه فجر بروز خواهیم داد.
 
حجت الاسلام هاشمی با اشاره به فراز و نشیب های سال 57 گفت پیروزی انقلاب اسلامی مرهون رشادت و از خود گذشتگی نوجوانان و جوانان در مقابله با رژیم منحوس پهلوی و شکوفا شدن بهار انقلاب بود مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان گفت شرکت در نمایشگاه یکی از بهترین وسیله ای هست که عملکرد خود را به آحاد جامعه ارایه دهیم.
 
وی گفت: یکی روشهای ترویج فرهنگ وقف به تصویر کشیدن وقفنامه مرحوم محمد علی ناصری هست که در ابعاد مناسب ارایه خواهیم کرد.
 
حجت الاسلام هاشمی در ادامه افزود: برپائی محفل انس با قرآن و دعوت از سخنرانان صاحب سخن بمنظور آشنایی اقشار مختلف جامعه با رشادت‌های ملت ایران در بثمر رسیدن انقلاب اسلامی و ترغیب انان به شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، شرکت در نماز جمعه و ایراد سخن پیرامون دست آوردهای انقلاب اسلامی، تهیه و توزیع پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و سایر برنامه‌های جنبی بخشی از فعالیتهای این اداره کل در بزرگداشت دهه فجر خواهد بود .

هاشمی در پایان با اشاره به تدارک افتتاح مجتمع تجاری، اداری موقوفه واقع در بندرعباس خیابان دانشگاه گفت :ادارات تابعه نیز برنامه هایی دارند که ظرف هفته آینده جمعبندی و به اطلاع عموم خواهیم رساند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز