نفرات برتر سومین جشنواره ملی سرود رضوی معرفی شدند

۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۱۴:۴۱:۰۸
کد خبر: ۲۶۲۶۹۳
نفرات برتر سومین جشنواره ملی سرود رضوی معرفی شدند
سومین جشنواره سرود رضوی روستایی کشور با معرفی و تجلیل از گروه های برگزیده در روستای کردر رضوی شهرستان میناب استان هرمزگان به کار خود خاتمه داد.

سومین جشنواره سرود رضوی روستایی کشور با معرفی و تجلیل از گروه های برگزیده در روستای کردر رضوی شهرستان میناب استان هرمزگان به کار خود خاتمه داد.

به گزارش  خبرگزاری برنا در هرمزگان، سومین جشنواره ملی سرود رضوی در رده سنی زیر ۱۵ سال گروه های سرود از استان خراسان رضوی روستای تپه سلام با سرود “شاه خراسان”، گروه سرود کردر رضوی با سرود “وقت عاشقی” و گروه سرود استان کرمان روستای سرآسیاب با سرود “حرم بهشتی” به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در این بخش از محمدانوارلاسلام از استان کرمان برای سرود “هشتمین اختر” و غلامحسین عسکری برای سرود “شوق حرم” استان هرمزگان روستای کردر به عنوان آهنگ سازان برتر و امیر حسین شادمان از خراسان رضوی روستای تپه سلام به عنوان تکخوان برتر تجلیل و قدردانی شد.

هیئت داروان در بخش ویژه سرودهای انقلابی نیز گروه سرود روستای محسن آباد استان اصفهان را شایسته تقدیر دانست.

در رده سنی زیر ۱۵ سال شعر “شوق حرم” سروده خانم راضیه نظری نیز به عنوان شعر برتر انتخاب شد.

در رده سنی بالای ۱۵ نیز هیئت داوران گروه های سرود روستای کردر با سرود “حج فقرا” و گروه سرود روستای گجوان خراسان رضوی را با سرود “قبله هشتم” حائز رتبه سوم دانست و گروه سرود روستای خالق آباد استان کرمان نیز موفق به کسب رتبه دوم شد.

در این بخش گروه سرود چهارمحال و بختیاری با سرود “ضامن آهو” موفق به کسب رتبه نخست شد.

همچنین امیررضا شریفی از روستای برخوار چهارمحال و بختیاری و محمدرضا آقایی از روستای خالق آباد کرمان به عنوان تکخوان برتر در رده سنی بالای ۱۵ سال مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این بخش غلامحسین عسکری از روستای کردر هرمزگان و توحیدالاسلام از کرمان به عنوان آهنگسازان برتر معرفی شدند.

همچنین بر اساس رای هیئت داوران سید یحیی موسوی از خراسان رضوی، مهدی نظری از چهال محال و بختیاری و غلامحسین عسکری از هرمزگان به عنوان مربیان برتر در بخش بالای ۱۵ سال مورد تقدیر قرار گرفتند.

در رده سنی بالای ۱۵ سال شعر “حریم سرخ” سروده بانو عبدالهی از استان کرمان روستای خالق آباد و شعر “کبوتر سفید” سروده محمدرضا تیموری نژاد از استان کهگیلویه و بویر احمد به عنوان آثار برتر مورد تقدیر قرار گرفت.

سومین جشنواره سرود رضوی روستایی ویژه اعضا کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با حضور ۱۲ گروه و در دو رده سنی زیر ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال به مدت دو روز در روستای کردر رضوی میناب برگزار شد.

نظر شما