معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان:

در ایام برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان هیچ برنامه‌ای در استان برگزار نشود

۱۳۹۱/۰۷/۰۵ - ۱۸:۵۳:۳۲
کد خبر: ۱۰۳۲۱۶
در ایام برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان هیچ برنامه‌ای در استان برگزار نشود
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان تاکید کرد: هیچ برنامه و همایشی نباید در ایام برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان اجرا شود.

به گزارش خبرنگار برنا در همدان، علی اکبر فامیل کریمی صبح امروز در ستاد اجرایی نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با بیان اینکه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان یک حوزه تربیتی است افزود: مراکز و اداراتی که با حوزه تربیتی سرو کار دارند باید بیشتر به جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بها دهند برای نمونه کانون پروش فکری، آموزش و پرورش و بهزیستی باید در این حوزه وارد شوند.

فامیل کریمی با بیان اینکه جشنواره امسال در حوزه اعتبارات مشکل خاصی ندارد تأکید کرد: توجه به صرفه جویی در هزینه‌ها در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان امسال مورد توجه قرار گرفته است و در عین حال این جشنواره باید به عالی ترین صورت ممکن برگزار شود و همه دستگاه‌ها با جشنواره همکاری کنند، زیرا برگزاری خوب و مناسب جشنوراه رهاورد خوبی برای سال های بعد خواهد داشت.

وی بر استفاده از همه ظرفیت‌ها و ابزارهای دستگاه‌های دولتی و خصوصی در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان امسال تاکید کرد و خاطرنشان کرد: وجاهت جشنواره، سطح تراز، کمیت و کیفیت حوزه بین المللی باید برای مردم شهر و مجموعه‌‎هایی که به این موضوع حساس هستند، مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره تئاتر کودک دارای مخاطبانی است که باید در برنامه ریزی‌ها لحاظ شود، افزود: مخاطبان جشنواره تئاتر در سه بخش بین المللی، ملی و استانی قرار دارند که باید برای براورده کردن انتظارات آنها برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد.

وی تأکید کرد: مصوباتی که در جلسات هماهنگی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ابلاغ می شود، همه باید اجرایی شود تا بتوانیم جشنواره‌ای خوب برگزار کنیم.

فامیل کریمی فرمانداری همدان را موظف به برقراری کمیته امنیت در ایام جشنواره کرد و افزود: در ایام جشنواره تئاتر کودک و نوجوان مسوولیت کمیته امنیت و انتظامی با فرمانداری همدان است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان خاطرنشان کرد: اگر کسی در مورد برگزاری جشنواره نظراتی دارد، از همین امروز آنها را بیان کند تا پس از اتمام جشنواره باب نقدی باز نشود.

فامیل کریمی انتظار از شهرداری همدان در مشارکت در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان را بالا دانست و گفت: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان فرهنسگرایی فعال و زنده است که شهرداری باید از این ظرفیت بهره برداری کند و مشارکت لازم را داشته باشد.

نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از 16 تا 22 مهر در همدان برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز