مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان:

بهترین راهکار مقابله با برنامه‌های دشمن اقتصاد مقاومتی است

۱۳۹۱/۰۷/۰۵ - ۱۸:۲۳:۲۷
کد خبر: ۱۰۳۲۱۸
بهترین راهکار مقابله با برنامه‌های دشمن اقتصاد مقاومتی است
تیموری گفت: صدور انقلاب به معنی بیداری ملت‌های آزاداندیش است تا خود را از زیر یوغ سلطه و استکبار نجات دهند.

به گزارش خبرنگار برنا در همدان، رضا تیموری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شرکت توزیع برق استان همدان اقتصاد مقاومتی را بهترین راهکار مقابله با برنامه‌های دشمن خواند و گفت: استفاده از تولیدات داخل و کمک به ارتقای وضعیت اقتصادی کشور از مسایلی است که می‌تواند مهمترین عامل در برون‌رفت از مشکلات پیش رو باشد.

تیموری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهار داشت: ما باید در راستای نهادینه کردن فرهنگ جهاد و شهادت با تمام توان وارد شده و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های منسجمی داشته باشیم.

وی عزت و شوکت نظام را در گرو ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و ابراز داشت: به طور قطع این فرهنگ موتور محرکه یک جامعه و عامل پویایی آن است. 

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق همدان با بیان این‌که شهدا نمونه بارز اخلاص در عمل بودند، تاکید کرد: ایثارگری و ولایت‌مداری شهدا باعث خلق حماسه بزرگی چون هشت سال دفاع مقدس شده به طوری که این فرهنگ کشور ما را از هر نظر بیمه کرده است.

تیموری با اشاره به بیداری جهان اسلامی، آن را ناشی از صدور انقلاب اسلامی به جهانیان دانست و تاکید کرد: صدور انقلاب به معنی بیداری ملت‌های آزاداندیش است تا خود را از زیر یوغ سلطه و استکبار نجات دهند.

وی آزاداندیشی و ظلم‌ستیزی را پیام انقلاب اسلامی خواند و ابراز داشت: شهدای هشت سال دفاع مقدس به رهبری امام خمینی، این پیام را در جهان فراگیر کردند طوری که امروز شاهد ظهور و بروز آن در اقصی نقاط جهان هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان در ادامه سخنانش با اشاره به برنامه‌های شرکت در سال تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت و بلند مدت برای ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز در راستای تحویل انرژی به مشترکان، توجه به انرژی‌های نو از جمله انرژی خورشیدی، بادی، زمین گرمایی و... برای ساخت نیروگاه‌های بدون سوخت از مهم‌ترین اقدامات شرکت در سال جاری به شمار می‌رود.

وی با اشاره به احداث و توسعه نیروگاه‌های مقیاس کوچک (تولید پراکنده) در راستای مدیریت بحران و تامین برق مطمئن و پایدار یادآور شد: تشکیل شرکت‌های پیمانکاری داخلی و استفاده از خدمات آنان در طراحی، مشاوره و اجرای پروژه‌ها نیز از برنامه‌هایی هستند که امسال با جدیت پیگیری می‌شوند.

تیموری در پایان سخنانش با اشاره به کاهش تلفات، پیک بار و تعداد قطعی‌های برق در راستای حفظ سرمایه ملی خاطرنشان کرد:‌ آموزش همکاران و پیمانکاران در راستای خصوصی‌سازی شرکت، ساخت تجهیزات داخلی در کشور در زمینه خودکفایی در تامین تجهیزات مورد نیاز شبکه‌های توزیع، فوق توزیع، انتقال و نیروگاه‌ها نیز از دیگر اقدامات شرکت توزیع نیروی برق به‌شمار می‌رود.

نظر شما