دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

همدان نقش موثر در اقتصاد مقاومتی دارد

۱۳۹۱/۰۷/۰۵ - ۱۸:۰۹:۵۳
کد خبر: ۱۰۳۲۱۹
همدان نقش موثر در اقتصاد مقاومتی دارد
رضایی گفت: استان همدان نقش موثر و بالنده‌ای می‌تواند در اقتصاد مقاومتی ایفا کند.

به گزارش خبرنگار برنا در همدان، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بازدید از مرکز فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: دشمنان گمان می‌کنند که کشور ایران اگر توانسته که دفاع از کشور موفق شود، در زمینه اقتصاد شکت خواهد خورد. 

رضایی با اشاره به اینکه در تحریم اقتصادی تمامی مردم با آن درگیر هستند، عنوان کرد: در تحریم‌های اقتصادی همه مردم مورد هدف هستند و همه نقاط کشور تحت تاثیر قرار می‌گیرند.

وی با بیان این‌که به امکانات و منابع طبیعی استان همدان، بیان داشت: با برنامه‌ریزی در طی ماه‌های آینده باید بهره‌وری را در بخش‌های مختلف در استان بالا برد و از جمله صنایع فرآوری را رونق بخشیم و از برداشت سنتی محصولات کشاورزی به سمت صنعتی کردن کشاورزی حرکت کنیم و از این طریق در آمد کشاورزان نیز چند برابر می‌شود.

به گفته وی استان همدان نقش موثر و بالنده‌ای می‌تواند در اقتصاد مقاومتی ایفا کند. 

 رضایی با اشاره به خصوصیات مردم همدان بیان داشت: با توجه به این‌که مردم همدان بسیار زیرک، اهل کار و تولید هستند زمینه رونق کسب و کار خانگی نیز در این استان فراهم است و هر خانه می‌تواند به یک کارگاه تبدیل شود. 

وی با اشاره به کارگاه‌های مجهز مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان بیان داشت: هدف از آموزش فنی و حرفه‌ای، آموزش‌های بدون هزینه به مردم است تا خیلی خوب مهارت‌ها را ارتقاء دهند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان با اشاره به فرمایشات بنیانگذاری جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در خصوص یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارید، گفت: یکی از موارد زنده نگه داشتن یاد شهدا برگزاری یادواره شهدا است.

مهدی باقری خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود که محققان با بازنویسی خاطرات تلاش‌ها و از خود گذشتگی‌های دلاور مردانی همانند رضایی یاد و خاطرات جنگ را زنده نگاه داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز