در ۶ماه ابتدایی سال جاری؛

آتش‌نشانان همدانی در ۷۷۱عملیات اطفای حریق شرکت کردند

۱۳۹۱/۰۷/۰۸ - ۱۵:۱۰:۳۰
کد خبر: ۱۰۳۳۱۵
آتش‌نشانان همدانی در ۷۷۱عملیات اطفای حریق شرکت کردند
مدیرعامل سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: تا پایان شهریورماه سال جاری آتش نشانان همدانی در یک 771 فقره عملیات اطفای حریق شرکت کردند.

آتشپاد دوم رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در همدان از انجام یک هزار و 184 مورد عملیات توسط آتش‌نشانان همدانی خبر داد و گفت: از این تعداد عملیات‌ 771 مورد مربوط به اطفای حریق و 413 مورد نیز مربوط به عملیات امداد و نجات بوده است.

وی هزینه‌های مواد مصرفی در اجرای این عملیات برای سازمان را 551 میلیون و 913 هزار ریال اعلام کرد و ادامه داد: در این مدت پایان کار 883 فقره پروانه ساختمانی به لحاظ ایمنی بررسی و صادر شده است.

مدیرعامل سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی همدان تعداد عملیات‌ اطفای حریق در حوزه دورن ‌شهری را 669 و برون‌ شهری را 102مورد اعلام کرد و ادامه داد: 77 مورد از عملیات اطفای حریق در واحدهای مسکونی، 36 مورد در واحدهای تجاری، 9 مورد در واحدهای اداری، 11 مورد در واحدهای صنعتی و30 مورد در واحدهای فرهنگی ـ مذهبی رخ داده است.

عسگری با بیان اینکه 336مورد از عملیات امداد و نجات نیز در حوزه دورن ‌شهری و 47 مورد در حوزه برون ‌شهری رخ داده، اظهار داشت: علت انجام عملیات امداد در سه مورد آب گرفتگی، 25 مورد تصادف، 50 مورد مهار حیوانات، 51 مورد گیرکردن انگشتری یا واشر در انگشت، 49مورد مهار حیوانات بوده است.

عسکری در ادامه با اشاره به تعداد فوتی و افراد مصدوم حوادث در این مدت افزود: از ابتدای سال تاکنون در عملیات اطفای حریق دو مورد فوت و تعداد 38 نفر مصدوم و مجروح و در بخش امداد و نجات نیز14 فوتی و 86 مجروح گزارش شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز