شهردار همدان خبر داد

اجرای پروژه‌های جدید شهرداری برای خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان

۱۳۹۱/۰۸/۲۰ - ۱۶:۲۷:۰۴
کد خبر: ۱۰۶۱۸۱
اجرای پروژه‌های جدید شهرداری برای خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان
عسگری گفت: انتظار می‌رود با كمک شهروندان كوی محمدیه فاز دوم بهسازی این منطقه نیز شروع شده و به اتمام برسد.

به گزارش خبرنگار برنا در همدان، سید مسعود عسگریان شهردار همدان در مراسم مشاركت اهالی در بهسازی و آماده‌سازی كوی محمدیه را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: همراهی و همكاری این مردم از ویژگی‌های بارز اجرای این پروژه است. 

عسگریان با بیان اینكه در حال حاضر در سطح شهر همدان پروژه‌های مختلفی از جمله تقاطع‌های غیرهمسطح در حال احداث است، اظهار داشت: مشاركت هر چه بیشتر مردم با مدیریت شهری می‌تواند سرعت اجرای این گونه پروژه‌ها را افزایش دهد.

وی با بیان اینكه مردم نقش اصلی و اساسی در جامعه ایفا می‌كنند، یادآور شد: انتظار می‌رود با كمک شهروندان كوی محمدیه فاز دوم بهسازی این منطقه نیز شروع شده و به اتمام برسد.

در ادامه مراسم مدیر منطقه دو شهرداری همدان گفت: فاز نخست این پروژه حدود سه سال است كه آغاز شده و برای آن حدود 5 میلیارد ریال هزینه شده است.

مهدی مجیدی اضافه كرد: برای این پروژه جهت زیرسازی و آسفالت معابر دو هزار و 500 میلیون ریال، تعویض جدول‌گذاری معابر یک میلیارد ریال، ساماندهی گلزار شهدا حدود 200 میلیون ریال و احداث پارک محل‌های حدود 300 میلیون ریال هزینه شده است.

مجیدی با اشاره به اینكه در این پروژه حدود 200 سرویس آواربرداری خانه‌های مسكونی مسیر انجام شده است، افزود: در راستای تعریض بیش از 30 واحد مسكونی تخریب شده است.

وی همچنین به جابه‌جایی و انجام تاسیسات زیربنایی با همكاری شركت‌های حفاری اشاره كرد و گفت: معابر ایجاد شده در این پروژه استانداردهای لازم را دارد.

مدیر منطقه دو شهرداری همدان افزود: حدود 4 میلیارد ریال برای تملک و تخریب واحدهای مسكونی واقع در تعریض معابر زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت معابر هزینه شده است. 

مجیدی از اجرای هفت هزار تن آسفالت‌ریزی در فاز نخست پروژه بهسازی و آماده سازی كوی محمدیه خبر داد و اضافه كرد: انتظار می‌رود فاز دوم پروژه نیز با همیاری شهروندان این منطقه آغاز شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز