مدیرعامل آبفای همدان:

پرداخت قبوض آب در همدان الکترونیکی شد

۱۳۹۱/۱۰/۱۹ - ۱۱:۳۲:۱۴
کد خبر: ۱۱۰۸۳۶
پرداخت قبوض آب در همدان الکترونیکی شد
عزالدین گفت: مشترکان آب و فاضلاب همدان از این پس آب‌بهای خود را باید به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پرداخت غیر حضوری قبوض آب خبر داد و اظهار داشت: در روش جدید صدور و توزیع قبوض مشترکان در سطح استان همدان، مشترکان می‌توانند به صورت غیر حضوری از طریق سیستم‌های الکترونیکی مانند دستگاه ای تی ام، اینترنت و تلفن‌بانک قبوض خود را پرداخت کنند.

وی تصریح کرد: با این روش از ترددهای اضافه درون‌شهری و اتلاف وقت در باجه بانک‌ها و پرداخت هزینه‌های اضافی شهروندان جلوگیری می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خاطرنشان کرد: با همکاری و مساعدت مردم می‌توان رفاه عمومی مردم را تأمین کرد و گام‌های مؤثری را در راستای ترویج فرهنگ الکترونیک برداشت.

وی ادامه داد: در این روش مردم از طریق قبوضی که در بین مشترکان توزیع می‌شود، از میزان آب‌بها مطلع می‌شوند اما پرداخت آن به صورت الکترونیکی است و پرداخت‌های بانکی دیگر وجود نخواهد داشت چراکه قبض‌های جدید بدون ته فیش طراحی شده است.

عزالدین عنوان کرد: اطلاعات از طریق پرداخت غیرحضوری و سیستم الکترونیکی سریع‌تر به شرکت آبفا انتقال می‌یابد.

وی یادآور شد: در روش حضوری ته فیش‌ها گم می‌شد و مجدد قبض‌های بدهی صادر می‌شد اما پرداخت با سیستم الکترونیکی خیلی سریع‌ اطلاعات به شرکت منتقل می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در پایان اظهار داشت: در آینده نزدیک با ایجاد شماره 1522 برای تلفن‌بانک،مشترکان می‌توانند پرداخت تلفنی خود را از طریق این شماره انجام دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز