مراسم معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد همدان

۱۳۹۱/۱۰/۱۹ - ۱۵:۵۷:۵۶
کد خبر: ۱۱۰۸۵۵
مراسم معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد همدان
در مراسمی با قدردانی از زحمات سید علی‌اصغر تروهید، علیرضا رضایی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، در مراسمی علیرضا رضایی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان معرفی شد.

رییس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با بیان اینکه تعامل دوسویه با سایر دانشگاه‌های سطح استان از موارد قابل توجه است، افزود: با تعالی یافتن امور دانشگاه آزاد واحد همدان، جای بسی خوشحالی است که عقب‌ماندگی واحد همدان جبران شده است.

سید علی‌اصغر تروهید تصریح کرد: از حدود 11.5 سال کار اجرایی بنده، شش سال در دانشگاه آزاد واحد همدان به ارایه خدمات مشغول بودم و خوشحالم ادامه کار را نیز یک فرد دانشگاهی بر عهده گرفتند.

وی یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد واحد همدان را از خاطرات مهم این دانشگاه برشمرد و افزود: فعالیت‌های مذهبی، عزاداری‌ها و جشن‌های بزرگ سادات از جمله برنامه‌های به یاد ماندنی دانشگاه آزاد به شمار می‌رود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان نیز گفت: دانشگاه سنگر علم است و ما با تمام توان از برنامه‌های دانشگاه آزاد حمایت می‌کنیم و به دنبال تحقق تمام برنامه‌ها هستیم.

علیرضا رضایی افزود: پاسداری از ارزش‌های انقلاب، سرلوحه قرار دادن قرآن و اخلاق‌مداری، حرکت در صراط مستقیم امام و رهبری، تلاش برای تحقق حوزه و دانشگاه، رعایت قانون، اهتمام در هزینه‌کرد بیت‌المال و اعتقاد به مدیریت مشارکتی از جمله مواردی بوده که در امور دانشگاه سرلوحه قرار گرفته است.

نظر شما