حضور پرقدرت تیم الوند همدان در لیگ تیرانداری با کمان

۱۳۹۱/۱۰/۱۹ - ۱۷:۱۹:۰۷
کد خبر: ۱۱۰۸۶۶
حضور پرقدرت تیم الوند همدان در لیگ تیرانداری با کمان
ساسا رضوی مشعوف گفت : تیم الوند همدان در لیگ تیرانداری با کمان حضوری پرقدرت خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، دبیر هیات تیر و کمان استان با اعلام این مطلب افزود: لیگ داخل سالن تیراندازی با کمان با حضور 10 تیم از استان‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این لیگ تیم‌های آژانس تعطیلات ارام، ماهان، ذوب آهن و عتیق از اصفهان، ناجا و مقاوت از تهران، خراسان، علوم پزشکی گیلان، بافق یزد و الوند همدان در ریکرو مردان به مدت 2 ماه به میزبانی استان‌های مختلف با هم به رقابت می‌پردازند.

ساسا رضوی مشعوف اظهار داشت: این برای نخستین بار است که تیمی از همدان در رقابت‌های لیگ برتر حاضر می‌شود و امیدواریم با حمایت مسوولان و کمک حامیان مالی بتوانیم نتایج خوبی را به‌دست آوریم.

وی ادامه داد: تاکنون موفق به جذب اسپانسر خاصی نشده‌ایم و امیدواریم مسوولان تیم الوند با توجه به همنامی هر دو تیم تیم تیرانداری با کمان استان را نیز تحت حمایت خود قرار دهند.
 
دبیر هیات تیر و کمان استان گفت: در هفته اول و دوم این رقابت‌ها که 29 دی ماه به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود تیم الوند به ترتیب به مصاف ناجا و علوم پزشکی خواهد رفت.
 
وی ادامه داد: 27 بهمن ماه نیز همدان میزبان هفته ششم این رقابت‌ها در سالن انقلاب همدان خواهد بود.
 
رضوی مشعوف در پایان اظهار داشت: تیم الوند به دنبال حضور در رقابت‌های ریکرو بانوان و کامپوند آقایان نیز هست که برنامه این مسابقات نیز به زودی اعلام خواهد شد.

نظر شما