نماینده مردم همدان

حضور حماسی مردم امنیت کشور را تثبیت کرد

۱۳۹۲/۰۳/۲۵ - ۱۶:۴۶:۱۹
کد خبر: ۱۲۶۱۴۵
حضور حماسی مردم امنیت کشور را تثبیت کرد
امیر خجسته گفت: حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای امنیت کشور را تثبیت کرد و این حضور به معنای امنیت داخلی است و ایران جزو امن ترین کشورهای دنیا است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان ، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم با حضور باشکوه در پای صندوق های رای به جنگ ابرقدرتها رفتند و با این حضور پرشور کفر جهانی را خار و ذلیل و توطئه های استکبار جهانی را خنثی کردند.
 
وی اضافه کرد: به برکت همین حضور مردم در تمامی صحنه ها امروز ایران یک قدرت و جایگاه دیگر در جهان دارد و مردم ایران با همین اراده قوی به هسته های مقاومت در جهان امید می دهند.
 
خجسته با بیان اینکه این حضور یک حماسه بزرگ و بی نظیر است و مردم علی رغم فشارهای اقتصادی و معیشتی حق خود را ادا کردند بیان داشت: این بار نوبت رییس جمهور منتخب و مسوولان است که رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را در سرلوحه کار خود قرار دهند.
 
نماینده مردم همدان در مجلس همچنین از تدابیر و برنامه ریزی استاندار همدان، معاونان و سایر دست اندرکاران برگزاری انتخابات در استان قدردانی کرد و ادامه داد: برگزاری این انتخابات یک موفقیت بزرگ در استان است و با تدابیر اتخاذ شده و مدیریت خوب دست اندرکاران این مشارکت بسیار عالی بود.

خجسته اظهار داشت:در بازدیدهای انجام شده از شعب اخذ رای مشارکت مردم از انتخابات بسیار عالی و صف ها طولانی بود و قشرهای مختلف مردم به خصوص جوانان با شور و نشاط خود در پای صندوق های رای حضور داشتند.
 
وی اظهار داشت: در برخی صندوق ها بسیاری از افراد بصورت خانوادگی حضور داشتند و سایر افراد را نیز به مشارکت تشویق کرده بودند و این نشان داد که بصیرت مردم در سطح بالا است . خجسته در خصوص انتخابات شوراها نیز گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا بعد از انتخابات ریاست جمهوری و نمایندگی مجلس قوی ترین تشکیلات اثرگذار هستند و شهری می تواند پویا و تحولات اساسی داشته باشد که اعضای شورای آن افرادی توانمند و اثرگذار و قوی باشند.
 
وی همچنین از پیگیری و اطلاع رسانی به موقع خبرنگاران استان در خصوص این حماسه بزرگ سیاسی قدردانی کرد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز