/اطلاعیه باشگاه الوند همدان/

بیایید تا با هم راه صعود را هموار کنیم

۱۳۹۲/۰۷/۲۹ - ۱۷:۴۴:۲۴
کد خبر: ۱۴۵۱۹۸
بیایید تا با هم راه صعود را هموار کنیم
باشگاه الوند همدان برای حضور تماشگران خود در ورزشگاه قدس اطلاعیه صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، در این اطلاعیه آمده است: هواداران و مردم همدان همواره در ردیف بهترین تماشاگران فوتبال ایران بوده و هستند و در این بین با شروع فصل جدید؛ فصل تازه ای را در فوتبال ایران رقم زده اند فصلی سرشار از موفقیت و سربلندی مانند قامت بلند الوند.

در بازی های امسال هواداران نقش كلیدی دارند و می‌توانند راه را برای صعود الوند، هموار كنند و چهارشنبه، الوند بزرگ منتظر حضور تک تک شما هواداران خونگرم در ورزشگاه قدس خواهد بود.

حضور پرتعداد هواداران در این بازی می‌تواند بازی را به سمت تیم همدانی برگرداند و این هواداران یک بار دیگر می‌توانند فوتبال ناب همدانی را به كشور و تماشاگران خوب معرفی كنند.

الوند با پیروزی ها اخیر خود می خواهد جام حذفی را نیز استوار از پیش بردارد و چهارشنبه شما هواداران و تماشگران خونگرم عامل اصلی و اهرم برتری الوند در دیدار مقابل استقلال خوزستان هستید.

پس بیایید یکصدا و همدل باز هم یاز دوازدهم فرزندان این دیار باشید

اینک که مدیریت باشگاه الوند با وجود تنگناها و موانع بسیار در جهت تحقق آمال و خواسته های هواداران، تیمی قدرتمند را برای فصل جدید مهیا کرده است، زمان آن فرا رسیده تا هواداران الوند نیز با تمام توان خود در جهت دستیابی به جایگاهی که شایسته نام بزرگ الوند باشد و کسب قهرمانی و صعود به لیگ برتر و موفقیت در جام حذفی گام بردارند و با حضور پرشور در ورزشگاه قدس، پیروزی واقعی الوند همیشه سرافراز را بر روی سکوها رقم بزنید.

منتظرتان خواهیم بود ...........


باشگاه فرهنگی ورزشی الوند همدان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز