مدیرکل اطلاعات استان همدان:

همه ملت ایران از پیشگامان انقلاب محسوب می‌شوند

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۲۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۳۸۳
همه ملت ایران از پیشگامان انقلاب محسوب می‌شوند
مدیرکل اطلاعات استان همدان در همایش نکوداشت پیشگامان انقلاب اسلامی گفت: همه ملت ایران از پیشگامان انقلاب محسوب می شوند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مدیرکل اطلاعات استان همدان در همایش نکوداشت پیشگامان انقلاب اسلامی كه به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار شد، ضمن یادآوری کلام رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر لزوم تفاوت و نشاط برنامه های طلیعه فجر؛ تقارن دهه مبارک فجر، حوادث و قیام اسلام خواهی شمال آفریقا را مبارک خواند و اظهار داشت: قیام مردم مصر حامل تحقق پیام حضرت امام(ره) در ضرورت هدایت نوک پیکان به سمت اسراییل غاصب است و خیزش اسلامی مصر ضمن درهم کوبیدن دیکتاتوری ها، رژیم صهیونیستی را بیش از مبارک به تلاطم انداخته است.

وی ضمن ستودن مجاهدت های مردم همدان، به ولایت مداری و بصیرت دینی این خطه فهیم اشاره کرد و افزود: اوراق برجای مانده از دستگاه امنیتی رژیم پهلوی مهر تایید بر فداکاری و اسلام خواهی این دارالمومنین نهاده است.

وی افزود: انتخاب کانون های مذهبی مبارزه و تاسی از مشعلداران دینی همچون آیت الله معصومی همدانی، آیت الله مدنی، آیت الله نوری و ... اسلام خواهی و تحقق ارزش های اسلامی در قالب جمهوری اسلامی ایران را به اثبات می رساند و این مسأله با عزیمتگاه های شش گانه مردم انقلابی همدان از 15 خرداد 42 تاکنون، چهره ماندگاری از این استان به نمایش گذاشته است.

وی به سخنان تعدادی از فیلسوفان و انقلاب شناسان معاصر به عنوان اقرار دشمنان نه به عنوان الگو اشاره کرد و افزود: اینان در کتاب « ایرانیان چه رویایی در سر دارند» آورده اند انقلاب اسلامی انقلاب همه ملت است که گفتمان سیاسی جدیدی به واژگان سیاسی افزوده است که آن نیز اراده جمعی معطوف به جلب رضایت الهی و تحقق جمهوری اسلامی است و این انقلاب تاریخ جهان را به لرزه درآورده است.»

مدیر کل اطلاعات استان همدان ضمن تبیین جریان غبارآلود فتنه اظهار داشت: با حضور آگاهانه و هدایت روحانیت، بزرگ ترین راهبرد امنیتی در هم شکست و این حضور و بصیرت جهانیان را به حیرت فرو برده است.

وی در پایان گفت: همه ملت ایران از پیشگامان انقلاب محسوب می شوند و این نکوداشت در مقیاس کوچک تری به نمایندگی از پیشگامان صورت گرفته است.

نظر شما