استاندار همدان خبر داد:

سرمایه گذاری ۲۴۰ میلیارد تومانی قرارگاه سازندگی قائم در همدان

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۶:۱۲:۰۰
کد خبر: ۱۶۹۷۴۴
سرمایه گذاری ۲۴۰ میلیارد تومانی قرارگاه سازندگی قائم در همدان
محمد ناصر نیکبخت از سرمایه گذاری 240 میلیارد تومانی قرارگاه سازندگی قائم(عج) در 7 پروژه بزرگ استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، استاندار همدان گفت: در جلسه مشترکی با علی محمد آزاد، قائم مقام قرارگاه سازندگی قائم، وابسته به نیروهای مسلح، مذاکراتی برای سرمایه گذاری این قرارگاه در همدان انجام شد.

وی افزود: در این جلسه با قرارگاه سازندگی قائم برای سرمایه گذاری این قرارگاه در پروژه هایی مانند طرح های انتقال آب استان، منطقه ویژه اقتصادی ملایر، تقاطع های غیر همسطح، پارکینگ های طبقاتی و طرح BRT شهر همدان به توافق رسیدیم.

استاندار اضافه کرد: همچنین قرار شد مدیران و سرمایه گذاران این قرارگاه در مورد پروژه‌های دیگر برای اجرا در استان مذاکراتی را داشته باشند .

نیکبخت خاطر نشان کرد: با توجه به مشکلات و تنگناهای مالی استان جذب منابع مالی از این گونه موسسات و پیمانکاران بزرگ از موارد مهمی است که برای رفع مشکلات پیگیری می شود.

وی تصریح کرد: قرارگاه سازندگی قائم از 12 موسسه و چند گروه اجرایی تشکیل شده است و در عرصه‌های مختلف تخصصی از جمله تجهیزات پیشرفته الکترونیک، دفاعی و نظامی فعالیت می‌کند و در زمینه‌های سازندگی دارای گروه‌های اجرایی متعدد است و توان همکاری در مدیریت عمران شهری، اجرای پروژه‌های تونل و سدسازی، ساخت بزرگراه‌ها و اجرای پروژه‌های زیربنایی کشور را دارد.


نظر شما