همایش تجلیل از کارآفرینان برتر در تویسرکان برگزار شد

۱۳۹۲/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۱:۲۰
کد خبر: ۱۷۳۴۶۸
همایش تجلیل از کارآفرینان برتر در تویسرکان برگزار شد
همایش تجلیل از کارآفرینان برتر کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تویسرکان، بخشدار بخش مرکزی تویسرکان در همایش تجلیل از کارآفرینان برتر کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان اظهار کرد: عملکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تویسرکان در راستای ایجاد اشتغال قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه این نهاد بیش از تعهد استغال خود شغل ایجاد کرده است، تصریح کرد: امسال تعهد اشتغال کمیته امداد تویسرکان 267 شغل بوده است، در حالی که کمیته امداد تویسرکان 524 شغل ایجاد کرده است. 

حسین قمری با اشاره به اینکه توانمند سازی و خود کفایی خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) جزء اولویت های این نهاد است، گفت: توانمند سازی این دسته از خانواده ها که هم اکنون زیر پوشش کمیته امداد هستند باید به گونه ای انجام شود که ابتدا آموزش های لازم جهت کسب تخصص به آنها ارائه شده و سپس با اعطای تسهیلات مسیر خودکفایی و ایجاد شغل برای آنان فراهم شود.

قمری افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) در سه حوزه کار انگیزی، توان افزایی و اشتغالزایی کار خود را شروع کرده و با شناسایی افراد تحت پوشش و آموزش های مهارت های مختلف تسهیلات بانکی خوبی اعطا کرده است.

جواد ترکاشوند سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان نیز هدف از برگزاری این همایش را ایجاد انگیزه در کار، مهارت‌های مدیریت کسب و کار، کار‌آفرینی، اقتصاد مقاومتی و استفاده بهینه از تغییرات هدف‌گذاری در کار و زندگی بر شمرد.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) به صورت جدی بحث اشتغالزایی را در دستور کار خود قرار داده، گفت: ایجاد اشتغال از اولویت برنامه های این نهاد است و زمینه برای اشتغال زنان و افراد خانوار تحت پوشش به اندازه توانشان فراهم شده است تا به گونه ای به مرحله خودکفائی دست یابند و با کار و تلاش نیز بیش از پیش آشنا شوند و در این خصوص تسهیلات مناسبی هم برایشان منظور شده است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان افزود: در 11 ماهه امسال 201 مورد وام کارانگیزی، 289 مورد توان افزایی و 388 مورد وام خودکفایی به مددجویان تویسرکانی پرداخت شده است

ترکاشوند اظهار کرد: امسال بیش از یک هزار و 500 مددجو در شهرستان تویسرکان در کلاس های آموزشی همچون؛ آرایشگری، خیاطی و قالی بافی آموزش های لازم را فرا گرفتند.

در این مراسم که با حضور معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی همدان برگزار شد از کارآفرینان برتر مددجو تجلیل به‌عمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز