معاون استاندار همدان:

زائران همدانی به مرقد امام راحل اعزام می شوند

۱۳۹۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۱۶:۴۷
کد خبر: ۱۸۰۷۰۳
زائران همدانی به مرقد امام راحل اعزام می شوند
محمدابراهیم الهی‌تبار گفت: به مناسبت گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) زائران همدانی با مسئولیت سپاه انصارالحسین (ع) همدان به تهران اعزام می شوند.

به گزارش برنا از همدان، معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان امروز در ستاد استانی سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، اظهار کرد: اعزام زائران به مرقد امام راحل و اجرای مراسمات در همدان در روزهای 14 و 15 خرداد ماه دارای اهمیت است که باید به آن پرداخته شود.

وی با اشاره به اجرای بهتر مراسم ارتحال امام در استان از سوی فرمانداران شهرستان‌ها افزود: باید فضاسازی محیطی در جامعه در سال‌روز ارتحال به خوبی در سراسر استان انجام شود.

الهی‌تبار گفت: با توجه به قرار گرفتن استان همدان در مسیر اعزام کاروان های سایر استان‌ها به تهران در این روز باید فضاسازی در مسیر جاده‌ها، شهر، مسیر عبور کاروان‌ها انجام گیرد، ضمن اینکه ایستگاه های صلواتی در محل توقف این کاروان ها نیز توسط شهرداری و یا با همکاری دیگر دستگاه ها برپا شود.

وی درباره اجرای مراسم و سخنرانی ها تصریح کرد: حضور افرادی که شخصیت امام را به خوبی درک کرده اند و یا به نوعی همراه ایشان بودند برای اجرای سخنرانی ها در مراسم از اهمیت زیادی برخوردار است.

الهی تبار اعلام کرد: امیدواریم با هماهنگی ائمه جماعات و سایر نهادها برنامه های روز 15 خرداد که در این روز قیام مردم در خرداد ماه سال 42 سرآغازی برای ایجاد نهضت امام (ره) شد به خوبی برگزار شود.

وی تصریح کرد: در بحث اعزام به مرقد امام در سال گذشته تهیه وسایل نقلیه بر عهده سازمان حمل و نقل پایانه ها بوده است که تا کنون پرداختی به این عزیزان صورت نگرفته بود که خوشبختانه اعتبار پرداخت بدهی اتوبوس‌های اعزام زائران به مرقد امام خمینی(ره) با تأخیر فراوان چندی پیش پرداخت شد ضمن اینکه امسال نیز مدیر کل حمل و نقل و پایانه های همدان رئیس کمیته حمل و نقل در این ستاد است.

نظر شما